{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

strøm {{forumTopicSubject}}

nu søger jeg her efter nogen der kan skaffe generator til min opel calibra 2.0 8v.
det skal bare være en generator der passer nogenlunde og kan klare at blive belastet.
for jeg trækker 220 amp til anlæg på 85% styrke
og gider ikke give 8000 for en generator for derefter at skulle bruge mange timer på at prøve at få den monteret plus jeg skal have lade relæ og diverse..
men mit krav er mindst 150 amp.
håber der er nogen der kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  strøm
  • #1   20. maj 2008 jeg vil gerne se dit bagagerum hvis du trækker 220 amp, og en 150 amp generator , den er der godt nok ikk nogen der vil give væk til små penge.

• #2   20. maj 2008 Mike - bare min ene steg forstærker rykker op mod 80-90 amp... og det er den lille af dem, man kan sagtens komme derop..

men har du tjekket ved opel? ved at mange af mærkerne har "opgrade" generatorere til deres biler som passer direkte på

• #3   20. maj 2008 sæt en generator på fra en diesel.

• #4   20. maj 2008 mike- det kommer man nemt op på når man har to styk holeshit 12" competition earthquake basser.
    og to styk PHD10000WD1 erthquake forstærkere
    dertil to steg forstærkere den største fire kanals og den største to kanals
    til at trække tre sæt audio system HX165_4 deres topserie smiley

• #5   20. maj 2008 ricko-
    steg forever:-) ej har kigget men de har kun opgradering til 120 dvs det det jeg har nu og det køre da men kan ikke spille i ret lang tid tros tre ekstra tørstof batterier og fire 2.5 farads kondensatore.. i need power

• #6   20. maj 2008 Brian: jaah, strøm er sku det største problem for bilstereo entusiaster smiley - men der er nok ikke meget andet end at du må til at tilpasse! smiley

nu er det ret sent på aftenen, men mener at have hørt man ret let kan tilpasse dem fra traktorere, som skulle være noget stærkere, men det må du ikke lige hænge mig op på!

og ja, de kan sku finde ud af det dernede i italien smiley

• #7   21. maj 2008 jo prøver at kigge rundt og forhøre mig kender mange landmænd kommer jo selv derfra hehe.
    men ved godt at der nok er en del tilpasning.
    det var sku mere prisen på dyret jeg synes hvar for meget. og det burde kunne laves billigere..

• #8   21. maj 2008 Er du klar over hvad 220 ampere er ?

Den tror jeg sq ikke på den der.... sorry!

• #9   21. maj 2008 okay så kom forbi med et ampere meter for så er min kammerats eletromekaniker firma åbenbart ikke særlig gode til at måle eller også er deres måle udstyr gået i stykker for der stod 221.7 amp på måleren men det går jeg rimelig stærkt ud fra er rigtigt da de ikke laver så meget andet til hverdag men tro hvad du vil

Kommentér på:
strøm

Annonce