{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

strøm {{forumTopicSubject}}

Forstå ikke hvad der er galt,der er noget i bilen der tapper den for strøm....og det er ikke noget lys el noget der er glemt og blive slukket.. den starter hvis jeg får hjælp fra start kapler. Også kan den godt holde ,men næste morgen er den hel flad:-( HJÆLP

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  strøm
  • #1   5. aug 2014 Radio, kabinelys, lys i bagagerum, trailerstik, dårligt batteri, dårlig generator.

• #2   5. aug 2014 Hvis det er noget af dem så må det være et af de 2 nederste
    Men hvordan tjekker jeg om batteriet er dårligt...

• #3   5. aug 2014 Stop bilen:

1. Tag dine sikringer ud en af gangen og forbind et amp. meter og mål om der bliver bruge strøm nogle stedder
    2. Mål om din generator lader ved at forbinde multimeter over batteripolerne (Hus at sætte ledninger over i V igen efter at have målt strøm), Her skal du kunne måle lade spændingen fra din generator. (Afh. bil mener jeg at spængingen skal ligger i mellem 13.8 - 14.2Vdc)
    3. Kør på værksted de har en tester der i løbet af 30 sek kan fortælle dig om dit batteri duer.

/Steffen

• #4   5. aug 2014 Mange tak for svaret:-)))
    Men desværre har jeg ikke så meget forstand på biler
    At jeg tør og pille en masse ud osv..

• #5   5. aug 2014 husker du at tage nøglen ud af bilen ? ^^

• #6   5. aug 2014 Ja da, ellers kan jeg ikke låse den vel;-)
    Helt blondt er jeg heller ikke...;-)

• #7   5. aug 2014 Somregl, når jeg gå fra bilen så sidder nøglen altså i tændningslåsen og dørene er ulåste.. kunne jo ske at du gjorde det samme smiley

• #8   5. aug 2014 Haha nej det gør jeg dog ikke,så er jeg da sikker på ingen bil og ha dagen efter..:-)

Kommentér på:
strøm

Annonce