{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

subs , subs og atter subs {{forumTopicSubject}}

hey bg .. Har lige solgt mine kenwood subs og skal bruge nogle med noget gods i smiley tænkte om de her kunne bruges www.thansen.dk/product.asp?c=1889978204&n=1589688117&pn=1633772936 .. Har nogen evt erfaring med disse? Vil jo som stort set alle have ren lyd og et stort lydtryk.. Nogen der kan anbefale dem.. Eller er der andre der er bedre i ca. Samme prisklasse.. Max 1600 kr pr. stk da jeg skal bruge 2.. På forhånd tak smiley ps. Kravet er de skal være 12"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  subs , subs og atter subs
  • #1   26. jun 2008 Du får hvad du betaler for.

• #2   26. jun 2008 kan jo ikke lade være med at hensyne til min egen markeds annonce da jeg nægter at du du finder noget med mere ren lyd + kraft... smiley
    de er os forholdsvis lette at trække...

men skulle jeg give et bud på andet ville det nok være en pioneer bas smiley

• #3   26. jun 2008 yep kender godt de der warrior.. Har en af dem stående på lager smiley har bar koblet den til mit surround anlæg . Hehe.

• #4   26. jun 2008 Jonas L: kan de li de boxter basser? må ærligt indrømme at det er noget af det værste jeg hidtil har udsat mine ører for...

• #5   26. jun 2008 Køb en Cerwin Vega Stroker smiley så kan alt det andet godt pakke sammen smiley hehe

• #6   26. jun 2008 oki.. Har ellers været fint tilfreds.. smiley men nu er jeg heller ikke den med mest forstand på det.. har kun fået positiv snak ang . Lyden i min bil.. Og mange har spurgt hvor jeg har købt den.. Specielt min fætter og han har en infinity sub... Men ricko.. Anbefalede du mig de cervin der? Eller hehe.. Fik ikk lige fat i det.. Har nemlig også set på audiosystem.. Er lidt usikker da jeg ikke vil købe noget bras smiley og de skal på et tidspunkt begge bygges ind i et glasfiber kabinet sammen med et sæt 6.5" og et sæt 5.25" kompo.. Og så skal jeg have lavet en hattehylde i glasfiber og hele instrument bordet med... Men subben først.. smiley

• #7   26. jun 2008 audiosystem er også kanon gode subs.. men dem i den prisklasse har ikke vildt stort tryk på smiley
    anbefalede IKKE den cerwin vega nej hehe... men derimod de basser jeg selv har i min markeds annonce.. (ved godt det er forkert at henvise til ting man selv sælge, men tror mange vil give mig ret i at det er noget af det bedste i det prisleje)

• #9   26. jun 2008 ville hellere købe de Rainbow subs Ricko har til salg.. 3.000 kr er sgu billigt for de 2 stk .. har dog selv kun en 10" rainbow hammer men har en lille Getz og skal stadig bruge bagagerum og synes den spiller kanon.. så thumbs up for Rainbow smiley

• #10   26. jun 2008 hehe.. Har selv en lille aveo .. Skulle jeg så hellere vælge og lave det der glasfiber kabinet med de to sæt kompo enheder og så montere en enkelt bas i midten?

• #11   26. jun 2008 havde tænkt mig og lave et kabinet i glasfiber i hele bilens bredde.. Og så en sub i hver side.. Lave et skillerum på midten og yderligere 1 skillevæg på ydersiden af hver sub.. Så ialt 4 rum.. Og så i de to små rum yderst i hver side ville jeg montere en 6.5" og en 5.25" med seperat diskant.. Og så 2 stk forstærker over hinanden i midten.. Og male det hvidt.. Men nu tænker jeg på da bilen ikke er så stor.. Om jeg skulle lave et mindre med 3 rum.. Og så et kompo sæt og 1 forstærker i hver side og så en kraftig sub i midten?.. Jeg ville lave en ny hattehylde i glasfiber med forhøjede sokler til et sæt 6x9" ..

• #12   27. jun 2008 hmm kan ik forstå du vil ha kompo sæt bag i. det kommer til at lyde åndsvagt. du skal vel osse have noget lyd i fronten. brug krudtet på den istedet.

og ville helt klart anbefale rickos rainbow i den prisklasse istedet for en vega

Kommentér på:
subs , subs og atter subs

Annonce