{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Højttalere foran - nødvendigt? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg har lige monteret anlæg i min MI16, som indeholder 2stk. 16*9 højttalere i hattehylden, forstærker og 12" subwoofer. De højttalere jeg har i dørene foran er dem som sad der std., så de er fadet helt ud, fordi de lyder af lort! Derfor vil jeg selvfølgelig gerne ha' nogle nye derom.
Spørgsmålet er så, om det giver den samme lyd foran, som dem i hattehylden gør bagi?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højttalere foran - nødvendigt?
  • #1   15. sep 2008 det vil de ikke gøre for hvis de skal være der hvor de str. sider kan du jo ikke få de stor højtaler ind men det vil gid rigtigt meget

• #2   15. sep 2008 Sprøg dig selv, om du ville gå ind til en koncert og så stå med ryggen til. Det er jo lige det du gør med dine 6x9 højtalere. Få dem fadet ned og så få nogen andre ind foran. lyden skal komme forfra, og ikke bagfra. højtalerne i hattehylden er kun til for at gi "sorround" effekt.

• #4   15. sep 2008 Gir en meget klarere lyd med et komponent sæt end 16x9 i hattehylde imo. Hvis jeg skulle lave mit anlæg om blev mine 16x9 udskiftet med et komponent sæt i bag dørene.

• #5   15. sep 2008 det i siger om at hvis man kun har 6x9'ere foran bliver lyden dårlig passer altså ikke. når du sidder i en lukket bil vil lyden vandre i takt med bilens indvendige form, vist er der objekter i bilens indvendige form der forhindrer noget af lyden i at komme frem rigtigt, men det ødelægger ikke lyden. men jeg vil sige du burde købe dig et komponent sæt til dine fordøre det giver en bedre lyd i surround og bedre diskant-gengivelse

mvh.

• #8   16. sep 2008 I MED NOGLE FORAN...!!!!!

I sådan en Pug 405, er der jo plads til 6,52 højtalere i dørene

smiley

• #9   16. sep 2008 6,52 = 6,5"

Kommentér på:
Højttalere foran - nødvendigt?

Annonce