{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Kevin A
Kevin A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Komponentsæt i hattehylde {{forumTopicSubject}}

giver de overhovedet noget bas ?
eller giver 6x9 mere ?

og hvilke mærker ville give bedst bas ?
og lad nu være at sig jeg skal have sub, for er ikke interesseret i at fylde hale bagagerummet i min polo 6n.

det er bare til at udvide standard anlæg som kun er 2xdiskanter oppe ved forruden :b

eller bare kom med nogen forslag om hvilke sæt jeg skal købe og hvor meget det vil give at køre over en forstærker eller min JVC HU med 4 x 40W sagtens kan klare det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komponentsæt i hattehylde
  • Steen  S
    Steen S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 188
    #1   23. okt 2008 Du får ikke så meget lyd ud af din indbyggede forstærker. De 4x40 watt er max watt. Den er sikkert 4x15 RMS. Om komponentsæt har ligeså meget bass som 6x9'ere afhænger helt af modellerne, men chancen er nok størst med 6x9'ere ganske enkelt pga størrelsen. De er godt nok udgået, men hvis du kan finde et par af JBL's T595'ere ved jeg at der er godt spark i dem.

• Kevin A
    Kevin A Tilmeldt:
    jul 2007

#2   23. okt 2008 har nemlig hørt at komponentsæt er bedst..
    men for at slippe for sub'en ville jeg gerne ha det der giver mest bas..

evt kom med nogen forslag og link. har budget på ca 3-4000 til højtaler+forstærker+kabler..

• Steen  S
    Steen S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 188
    #3   23. okt 2008 Der bliver nok også lavet flere velspillende komponentsæt end 6x9'ere, men velspillende og meget bas er ikke altid det samme.

• Kevin A
    Kevin A Tilmeldt:
    jul 2007

#4   23. okt 2008 vi ikk helt enige om hvor lyden skal komme fra.. for hvis du spørger mig skal jeg helst ha lyd både forfra, bagfra og hver side justeret så det spiller lige højt nu jeg sidder skævt i bilen.
    og komponentsæt i fordørene jo, ville være godt,, men har sådan et langt rum som går hele vejen langs døren så der kan ikke sidde nogen højtalere :\
    så regne med at skifte de to diskanter til nogen GODE! og så komponentsæt i bagdøre/hattehylde

. og infnity k.
    bassen er rimeligt vigtig eftersom jeg ikk skal ha sub,
    og hvis jeg endelig skal ha sub blir det 8" free air

• Kevin A
    Kevin A Tilmeldt:
    jul 2007

#5   23. okt 2008 Polo 6N fra 97
    og det måske ikk lige diskant, men mellemtone. men det kun 4" max,må indrømme jeg stadig ikk har kigget men kun bedømt ud fra gitterstørrelsen.

det bare til udvidelse. må være bedre end ingenting..

• #6   24. okt 2008 kevin - prøv og tag nogle mål, og meget gerne billeder, og kom så tilbage med dem smiley jeg kan godt følge dig i at 6x9 kunne være værd at overveje for at få lidt bass meeeen det er oftest sådan at man kan komme lige så dybt med et seriøst kompo sæt smiley

• Kevin A
    Kevin A Tilmeldt:
    jul 2007

#7   24. okt 2008 Der kan garanteret sidde 6.5" i døren hvis det ikke var fordi der er sådan et langt åbent rum hele vejen langs døren, og det kan jeg jo ikke sidde højtalere i uden at jeg skulle afmontere det,, og det er egentligt rigtigt rart at have..
    men hvad med bagdørene ?

• #8   24. okt 2008 altså det er jo din bil så du kan bedst selv se det, men du kan selvfølgelig også selv bygget nogle holder til diskant og mellemtone smiley

• Kevin A
    Kevin A Tilmeldt:
    jul 2007

#9   24. okt 2008 tænkte bare på at hvis han kunne se på en hjemmeside ved blaupunkt må der da være noget stående et sted her på WW om hvad der så kan sidde i bagdørene nu man har købt sig en 5 dørs :b

• #10   24. okt 2008 blaupunkt har en oversigt på deres side men jeg synes ikke altid den er helt præcis smiley så derfor plejer jeg selv at måle op just in case smiley

• Kevin A
    Kevin A Tilmeldt:
    jul 2007

#11   24. okt 2008 kan i ikk sende et link til den der side fra blaupunkt for kan ik rigtigt finde den

• Kevin A
    Kevin A Tilmeldt:
    jul 2007

#12   24. okt 2008 siger Mange tak :b

Kommentér på:
Komponentsæt i hattehylde

Annonce