Radio skal kunne tændes uden tænding.? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har fået en Pioneer DEH-P7000UB i fødselsdagsgave af min kæreste. Og jeg har sat den i. Og den virker såmænd rigtig fin. Men problemet er bare følgende:
Hvis jeg sidder i bilen og har sat radioen i (med tænding), så virker radioen fint. Men hvis jeg fjerner nøglen fra tændingen, så kan jeg ikke tænde radioen. Sætter jeg nøglen i igen så kan jeg fint tænde den. Jeg mener at have sat ledningerne rigtigt omme bagved.
Jeg har en rød ledning som er forbundet med en rød hvorpå der står ACC på. Og så har jeg en gul som er forbundet med en gul hvorpå der står Battery. Ligeledes har jeg en blå som er forbundet med en blå hvorpå der står "System remote control".
Er der nogen der kan hjælpe mig?
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 608
Glædelig jul
aug 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
aug 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 263
Den anden måde er jo lidt mere "forkert", fordi radioen jo så kan aflade batteriet, ved at man glemmer at slukke den
okt 2006
På alle mine biler har jeg trukket en + direkte fra batt. og så til HU & en - så kort som muligt for & fjerne støj osv.
okt 2006
Ved ikke med jer, men når man er til træf eller står på tanken & drikker pilsnere sammen med gutterne behøver man jo ikke & have tænding på bilen for & høre musik...
Radio skal kunne tændes uden tænding.?