{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Den fedeste lyd uden subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hey derude

Jeg er nu nået en alder, hvor jeg ikke syntes det er fedt at køre rundt med bagagerummet fyldt op med basenheder, men omvendt vil jeg jo selvfølgelig have en super fed lyd som er monteret i de originale huller, og som ikke er synlig på nogen måde

En bekendt har lige købt en VW Touareg med deres store lydanlæg, og for fanden hvor det spiller fedt! Der er ingen stor subwoofer der fylder det hele, men alligevel har den en dyb bas.

Er det på nogen måde muligt at montere noget i dørerne, som giver en fed bas, uden jeg skal have subwoofere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den fedeste lyd uden subwoofer
  • #1   15. feb 2009 hej ja små højtaler kan også lyder godt som komplet fra aplini og hertz og reinbow det lyder godt når de er koblet til en forstæker som pdx alpine forstæker og sådan någer som er bygget til at lave musik ikk bare lyd...

  • #2   15. feb 2009 ketil hvorfor højtalere bag i ?

    mark hvis der er plads til 8" i dørende så er det her virkelig et fet sæt og så behøver du ikke have en sub
    http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=6638&pk=1&produkt=Dynaudio_Esotec_System_362
    men kan ikke lige huske om der er plads til det i din men ved det kan være i en golf 4


  • #3   15. feb 2009 3-vejs komponent sæt med kick basser til.

  • #4   15. feb 2009 Det jeg ville gøre var et fint kompenent sæt til fordørene. Og hvis du så har bagdøre. Ville jeg købe nogle små sub enheder.
    Subwoofers fås jo ikk kun i 10" og op. Har da selv en 5.25" subwoofer enhed lige ved min fod lige nu, og den spiller helt alene ganske fint.

    Så spiller dit komponent sæt foran (hvis du da køber ordentlig kvalitet) rigtig lækker frisk lyd, hvor du så i dine bagdøre får leveret din sub lyd.

    Så undgår du jo højtalere i hattehylden og en stor grim subwoofer i bagagerummet.

    Kan sikkert gøres meget bedre. Men en nem og billig løsning smiley
    Ville dog koble det hele til en forstærker, som evt kunne gemmes under bagsæderne med lidt kreativitet. Eller hvis du har mod på det kan den gemmes bag hele instrument brættet (gjort i min kammerats G3'er). Og så kan den heller ikk ses.

    Held og lykke.


  • #5   15. feb 2009 ja og ketil så forstår jeg hvad du mener

Kommentér på:
Den fedeste lyd uden subwoofer

Annonce