{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den fedeste lyd
  • #1   27. jan 2007 ny udstødning og andet luft filter...

  • #2   27. jan 2007 Fylder den op med lidt lækkert DLS;O)

  • #3   27. jan 2007 Der står fedeSTE altså den fedeste opnåelige lyd hehe ..

  • #4   27. jan 2007 Ja, men hvilken udstødning ?

    Hver sin smag !!!


  • #5   27. jan 2007 hehe køb en bil med en ordentlig kværn

  • #6   27. jan 2007 lovlig + fed lyd er et problem, biler må ikke larme mere end 5db (mener jeg) mere end de gør fra standard, så det bliver nok et problem...

    men hvis du, ligesom os andre, også ser lidt stort på loved på de områder, så er vejen, en ny potte og et andet luftfilter.... her kommer det så lidt an på hvad lyd du er ude efter, hvad størrelser de har...


  • #7   27. jan 2007 Dez.. Da du var 19 var du sikkert lige sådan!! Tsk tsk!!

  • #8   27. jan 2007 Fordi jeg godt kan lide lyden ? det ser jeg ikke som noget problem, at du ikke kan lide lyden er fint med mig, men jeg kan altså godt ..



  • #9   27. jan 2007 Dez. nu er du jo latterlig, siger ikke min bil er hurtig, eller kommer til og kører hustigere ..

    Kan bare godt lide en sprød lyd ..


  • #10   27. jan 2007 Dez: Du har din egen holdning...men respekt for det...men det er da klart manden vil ha noget lyd ud af hans bil...der er ikk noget mere kedeligt end en flot bil som ikk siger en skid.

    Claus: Jeg fjernede min mellempotte og sad 2½" på...det er vidst lovligt...og den lød total godt...


  • #11   27. jan 2007 Det har jo ikk noget med at gøre at den køre hurtigere af den grund!! Hvad skal en der har råd til en ferrari så sige til dig..?! Køb dig dog en bil med en ordentlig kværn eller hva...?! Seriøst lad da være med at være så pisse smart bare fordi du har en lækker bil der kan noget!!

  • #12   27. jan 2007 Har også tænkt på at fjerne mellempotten og så en fed bagpotte, men har bare ikke rigtig fundet nogen bagpotte til 16v'eren

  • #13   27. jan 2007 Dez: Kan også godt følge dig...men når man ikk har mønterne må man nøjes med det næstbedste.

    Claus: Tjek lyden her: http://www.myvideo.de/watch/661618


  • #14   27. jan 2007 Dez: Så os lige claus er 10 år yngre end dig...så er pengene heller ikke det samme jo.

    Men jeg kan godt se det fede i en god lyd selvom bilen kun har 100 hk eller sådan noget...


  • #15   27. jan 2007 dez - hvordan kan det være du selv havde Kn på din 206 cc?? er 135 hk vildt nok til vild lyd??

  • #16   27. jan 2007 Claus P - En remus DTM potte- lyder alt for fed på en polo som din!!! Det kan jeg love dig for... Uh.....

  • #17   27. jan 2007 Mener bare at den bemærkning du kommer med længere oppe er at spille smart!! Men ingen problem!! Ingen grund til at diskutere det!! Claus p jeg har monteret en supersprint med mellemrør og en cup indsugning på min!! Intet galt i at have fed lyd i en bil der ikk kan noget så bare gå til den claus!! smiley

  • #18   27. jan 2007 Dennis den lyder sku okay, hvad er det for en bagpotte ? for søger selv en2x76 eller 2x90mm

  • #19   27. jan 2007 Dez - du sidder da og spiller smart. Du nedgører mandens ønske om at få en bedre lød, blot fordi der ikke ligger en 200+ hestes motor i. Man kan jo også vende den om og sige: "hvorfor er du så dum at købe en bil med knap 250 heste, når du alligevel ikke må bruge dem i DK"

    Hvem er så den dumme? umiddelbart ville jeg mene det er ham der betaler dyre domme for en bil med mange heste.


  • #20   27. jan 2007 jeg har bare en universal fra thansen .. den brummer sq os godt..

  • #21   27. jan 2007 dobbel 40mm weber 300 knast og et rigtig godt beabejdet topstykke så har du fed lyd min ven

  • #22   27. jan 2007 Claus: Det er en remus bagpotte. Den har sq virket fint de to år jeg havde den. Den kunne også godt prutte hvis den fik ordentlig med gas

  • #23   27. jan 2007 Dez dez dez - så bør du bare tage op til overvejelse, hvordan du ytrer denne mening.

  • #24   27. jan 2007 Så spar da pengene og køb en ordentlig vogn når du har råd. Må nok gi dez ret. Elsker at holde ved siden af sådan en bil der larmer tyve gange mere end min, og så bare gi ham så meget røv, fordi han som regel kun har en 1,0. Så for min skyld kan i bare købe alt det gøjl, til gengæld er det bare jer der bliver til grin i lyskrydset når i får røv:-)

  • #25   27. jan 2007 Christian: De 1500kr han bruger på udstødning er da godt givet ud hvis han bliver glad for lyden. Det er jo som sagt ikke alle der har penge til en ordentlig vogn.


  • #26   27. jan 2007 læg en vtec i...

  • #27   27. jan 2007 Palle: Man kan da sagtens bruge alle de heste i dk. F.eks. i lyskrydset når han gir dig røv. Det er ikke ulovligt at gi den gas i lyskrydset, så længe du holder dig inde for fartgrænsen. Desuden er det rart med lidt ekstra hk til en overhaling.

  • #28   27. jan 2007 Dez - Kan se du er 29 år. Man burde mene at en fyr med den alder, ville kende vigtigheden i, at udtrykke sig korrekt. Hvis du ikke ville latterliggøre mandens ønske om bedre lyd. Så burde du nok ikke skrive ting som "Ja jeg tror også, at jeg skal have Ferrari fælge, så kan min bil bare køre SÅ hurtig" eller "held og lykke med Jeres BRUMMEN".

    Men hvad ved jeg. Jeg er jo kun 23 år. Jeg har de næste 6 år til at finde ud af, at man bare skal latterliggøre andre, frem for at hjælpe dem med det, de egentlig bedte om hjælp til.


  • #29   27. jan 2007 og en turbo fløjte fra T-hansen i potten så skulle den være der smiley

  • #30   27. jan 2007 Dennis: Det er da ik mit problem han ik har råd til en ordetlig vogn, så må han jo bare spare pengene. Man behøves jo ik reklamere med at man har en død vogn

  • #31   27. jan 2007 _- Dennis -
    Hvad hedder sangen i din video ?


  • #32   27. jan 2007 Christian og Dez - Ja det er jo supersejt at vise folk i et lyskryds, at man har hurtigere optræk end dem. Puha, så ville min dag godt nok været reddet hvis jeg gjorde det.

  • #33   27. jan 2007 Hehe ja turbofløjten dur bare:-) Det er squ det de unge vil ha,hehe

  • #34   27. jan 2007 Palle. Ja det er supersejt at have en bil der larmer som en kampvogn, og ik flytter sig en skid. Når jeg ser sådan en bil er min dag i hvert fald redet, fordi så kan jeg sidde og grine af det hele dagen:-)

  • #35   27. jan 2007 Christian: Det siger jeg heller ikk...men problemet er jo at manden er ligeglad med at køre stærkt men bare godt kan li god lyd. Altså det er jo ikke et krav at ha en hurtig bil for at ha en god lyd i sin bil...det er der jeg vil hen af;-)

    Jonas: Dj Boyler - keep on moving


  • #36   27. jan 2007 Dez - Ja humor kender jeg skam til. Men igen går den ikke ind under at latterliggøre andre. Men jeg må jo håbe og bede til, at jeg bliver velsignet med en lige så god humor, som din når jeg engang bliver ældre.

  • #37   27. jan 2007 Christian D: Der er jo nogen som ikke behøver spille seje...vi kan bare godt li at vores bil brummer...

  • #38   27. jan 2007 Christian - De fleste biler kan snildt runde 160 km/t. Om de rammer 100 inden for 8 sek. er vel fuldstændig underordnet. Jeg vil skyde på, at du er typen der sætter folk i bås. (uden at sige det med sikkerhed selvfølgelig)
    Men du tror, at for en person har givet sin bil en federe lyd, er det ens betydende med, at han vil holde i et lyskryds, spille smart, og battle alle der holder ved siden af ham.


  • #39   27. jan 2007 har det her emne ikke snart taget en lidt for stor drejning efterhånden..? jeg glæder mig også til at jeg bliver lige så gammel som dez, så kan jeg også blive en smartass med hurtig bil..

  • #40   27. jan 2007 Dennis. God lyd? Det er squ da ik god lyd når man sætter alt det gøgl på! Hvis han bare vil ha brummen, så køb da en sub i thansen. Folk der har forstand på biler kan nemt høre hvad der er god lyd, og det lyder da så ringe at sætte kn på en 1,4 og sportpot. Det lyde rjo ik godt. Men sæt istedet noget gennemgående på dez altea. Så skal du høre god lyd når sådan en bliver skudt af. Der kan man TYDELIGT høre forskel. Prøv f.eks. at høre en vr6. DET er god lyd. Og det er ik noget fake

  • #41   27. jan 2007 Palle. Det er da ik underordnet. Det kan du jo heller ik svare på før du har prøvet at ha en ordentlig kværn. Og jo ALLE jeg møder i lyskrydset med sportpot, store fælge osv, vil køre om kap med mig. Og min vogn indbyder jo ik ligefrem til ræs, da den står 100% som den gjorde fra fabrikken

  • #42   27. jan 2007 Og hver gang griner jeg dem langt op i nakken. Jeg har jo ik bedt dem om at køre om kap - de gør det frivilligt

  • #43   27. jan 2007 Christian: Læser du overhovedet hvad jeg skriver? Det drejer sig om claus som vil have hans bil til at brumme lidt...så den ikk "tikker" afsted...men derimod brummer. Ved godt at vr6'ere og andre biler har ægte lyd...men det er jo nu engang ikke det er clauses problem. Han vil bare ha hans polo til at brumme fordi han synes det lyder godt. Så lyden har en værdi for ham...så må du jo bare brække dig af grin hvis det er det du vil

  • #44   27. jan 2007 Christian - det er klart. ALLE vil køre om kap med dig. Alle tænker: "den golf 3 dér - den skal jeg ræse imod". Jeg er skam fint tilfreds med min "kværn". Jeg behøver ikke sidde på Arto.dk eller hvor folk, nu går hen for at få "penisforlængelse" og sige.. "min har bare 150 hk".. Det er fint du gerne vil have mange heste. Men om bilen har 90 eller 300+. Så er det fedt at have en ordentlig lyd i sin bil, fremfor en standard udstødning.

  • #45   27. jan 2007 Ja ja men lad ham da få den skide pot. Kan bare kun grine når min kæreste har givet sådan en brian røv med min bil. Så bliver de pænt lange i ansigtet, haha!
    Men hva pokker, arbejder i et bilfirma hvor vi også af og til sælger sådan noget, og det er da os det der gir mig brød på bordet hver dag:-)


  • #46   27. jan 2007 Kan så kun grine når dig eller din kæreste kører galt i din bil og en brian brummer forbi i hans brianbil...

  • #47   27. jan 2007 Jamen spørg mig ik hvor alle vil køre om kap med mig, men det vil de altså. Om det er min ORG. dobbeltpot der indbyder til det, eller det lille gti skilt på siden af bilen, ved jeg ikke. Min har da standard udstødning på, og det brummer da fint.

  • #48   27. jan 2007 2 dobbelte med tragte, så får du en røvfed lyd. smiley

  • #49   27. jan 2007 nå nå men så gør du da det. Jeg gir den kun gas indtil personen ved at han har tabt og så tager jeg farten af igen. Og hvem kommer så? Det er den brian, fordi han nu tror at min ik kan trække mere, og så tror han at han har vundet. Og i sidste ende er det som regel altid ham der ender med den højeste hastighed, fordi han ik fatter at jeg har taget fart af igen.

  • #50   27. jan 2007 Christian - Hvis "fint" nu ikke er brummen nok, så må man jo købe noget bedre. Ligesom folk styler deres biler med bodykits osv. Skal de også have en +300 motor før de smider et skørtsæt på, så bilen ser mere sporty ud?

  • #51   27. jan 2007 Men sjovt nok er det altid ham med skørterne, sportsudstødning osv der kører galt.

  • #52   27. jan 2007 Christian - det var noget af en påstand. Hvad bygger du den på? Uheldet på E20?? der så jeg ikke nogen skørtsæt i hvert fald. Hvilke andre uheld bygger du det på?

  • #53   27. jan 2007 Palle. JA!!! Der ramte du endnu et ømt punkt. Men ja det er jo bare SÅ fedt med kæmpe skørter, sportspot og en 1,4 kværn. Nå ja, og så helst skørter som stadig ikke er lakkeret, så alle andre li kan se at nu har man fået skørter på, haha! Kan virkelig kun grine af det. Men hellere bruge en masse penge på alt det plastic gøjl, og så aldrig få råd til en ordenlig kværn. Men nå hvis man heller aldrig har haft en ordentlig kværn, ved man jo heller ik hva man går glimt af.
    Men nå, nu skal damen klippe mig. Vi blir nok heller ik enige. God weekend.


  • #54   27. jan 2007 christian: hvis man kigger på dine tidligere biler, så kan man se du har haft en golf 2 med sportspotte og et k&n filterindsats... hmmm.. hvorfor mon det skulle på i sin tid..

  • #55   27. jan 2007 Christian - Du er alt for latterlig at høre på. Styling er en livstil. noget man gør for, at have en bil der ikke ligner alle andres. Du definere din GTI som en "ordentlig kværn". Men du har helt sikkert ikke givet mere for den end så mange andre giver for deres bil. din bil har ikke en skid med "en ordentlig kværn" at gøre. Det er en gammel bil, ligesom min. Nyere biler kan du definere som ordentlige kværne. Ældre biler, som vores, er udfaset.

  • #56   27. jan 2007 Hehe hvem siger at det er min gti jeg hentyder til. Motoren der sad i min audi, sidder stadig i de nye audier. smiley Desuden solgte jeg den for 185.000,- hvilket du nemt kan få en ny bil for.
    Kenneth. Hvis du vidste lidt om biler ville du os vide at et indsatsfilter ikke giver lyd. Det er bare bedre kvali fremfor org. papirfiltre., Hvis tror du jeg ikke valgte sådan et åbent kn filter? Det larmer jo mere end det yder. Som før sagt arbejder jeg indenfor bilfaget og kunne få den sebring meget meget billigt. Men den sad heller ik på ret længe inden jeg solgte den.
    Hygge


  • #57   27. jan 2007 Smid en Simons 2,5" udstødning fra kat og bagud og så en Green Air filter på... Og så skulle den vist være i vinkel....

  • #58   27. jan 2007 Hvad er der nu galt med, jeg citerer "det er jo bare SÅ fedt med kæmpe skørter, sportspot og en 1,4 kværn" ???


  • #59   27. jan 2007 Utroligt.... Claus P spørger om hvordan han får noget mere lyd af hans Polo 1400 16v og så begynder folk at snakke om han bare skal købe sig en anden bil med en større motor... HVAD ER DET FOR ET SVAR.... Hjælp ham da med hans spørgsmål eller lad være med at skrive noget.....

  • #60   27. jan 2007 God nat

  • #61   27. jan 2007 dez det samme kan jeg sige til dig... hvor fedt er det at have en grim Seat Altea 2,0... som ligner en firma vogn.. så hellere have en lille polo som man har råd til i den alder..

  • #62   27. jan 2007 Dennis N skrev "dez det samme kan jeg sige til dig... hvor fedt er det at have en grim Seat Altea 2,0... som ligner en firma vogn.. så hellere have en lille polo som man har råd til i den alder."
    Det er vidt janteloven der kommer frem der hva???
    Temmelig irrelevant kommentar..



  • #63   27. jan 2007 Men tilslutter mig at en bil ABSOLUT ikke behøver at have 200hk+++ for at være fed..
    Kæft hvor ville diverse træf være kedelige så.. For det er da de færreste som mener at deres økonomi er til det..
    Og der skal dæleme også være plads til dem som går op i styling frem for motor;o)


  • #64   27. jan 2007 He he Ja jeg fatter det heller ikk danny h.. Jeg har en swift 1.5 og der er da også dejlig brumme lyd i den!! Nu prioriterede jeg ny bil istedet for STOR kværn.. Men altså vil da sige til dig christian D.. Jeg ved godt din golf sikkert nakker min swift til hver en tid.. Men en golf 3 gti er ingenting jo!! Så syntes ikk en gang du kan tillade dig at sidde og kommentere som du gør.. Din gamle audi ku jo heller ikk noget.. Altså jeg mener der skal sku ikk meget bil til for at nakke en audi a3 1.8 t imo.. Har da 2 kammi,er der køre vr6 hvor af den ene er en syncro enda, han købte sin da han var 18.. Han sku måske også sidde her og lukke lort ud som dig og sige til dig at du burde købe dig en bil med en ORDENTLIG kværn før du kæfter op eller hva..??!! Omfg just stfu hvis du ikk kan svare på claus p,s spørgsmål!!

  • #65   27. jan 2007 Dez, Sammenlign det med at du har sat en BOV på en kassevogn på gule plader. BOV hører til på en gejlet racer. Ikke på en kasse firma vogn..

  • #66   27. jan 2007 Martin:
    Har da ALDRIG sagt min golf har en ordentlig kværn. Og den er da heller ik specielt stor, MEN jeg har squ da heller ik kæmpe kn og sportspot på vel??? Siger bare at jeg møder mange brianrøve med kæmpe potter osv, der ik kan en skid. Og imo er det squ da lidt til grin.


  • #67   27. jan 2007 Chistian d.. Det var heller ikk det jeg sagde at du havde vel.. Tjaa jeg føler mig sku ikk til grin.. Min har da omkring 110 hk og jeg har da både supersprint potte og mellemrør +cup indsugning!!

  • #68   27. jan 2007 Sjovt nok har alle dem der er imod mig og dez en kæmpe pot i røven:-)

  • #69   27. jan 2007 Ja du er en af dem der tror bilen får 50 hk mere bare fordi du har alt det gejl på. En sportpot, og mellemrør gir IKKE en skid med mindre du har gennemgående helt oppe fra manifold. Så hvis din har 100 std. så kan du roligt regne med at den stadig har det.

  • #70   27. jan 2007 Kan ikk se det sjove i det.. Hvis alle havde samme mening ville det sku da være kedeligt.. Og imo ville jeg sku hellere have en FLOT GEJLET bil uanset om det er en 1.4 end jeg ville have en kedelig gammel golf!!

  • #71   27. jan 2007 Ditto

  • #72   27. jan 2007 Er det da flot med thansen baglygter, kæmpe pot og alt det thansen lort? Kedelig gammel golf. Hmm så ved man da du ik ved noget om vw. Fordi min er squ ik bare en alm. golf

  • #73   27. jan 2007 Hvor kommer Thansen ind i det henne?
    Vi er bare nogen som godt kan lide det ydre af bilen og prøver at opnå det vi kan med vores skod motor. Om du så mener det skal være en 5.0 motor før man kan smide en stor pot og skørter osv på. Kan du da bare synes.


  • #74   27. jan 2007 Har ikk snakket noget om t-hansen.. Læs dog hvad jeg skriver idiot!! Der var INGEN der nævnte t-hansen.. Desuden jo så er din en almindelig golf i mine øjne når man er vant til at kigge på vr6 vr6 syncro r 32 osv osv!! Så er det sku ikk meget ved en gammel golf!!

  • #75   27. jan 2007 Den dag du kommer med en bil som står i dit eget navn, kan du få lov at blive hørt...

  • #76   27. jan 2007 Palle pophår aka Sebi. Kan du da ik også bare synes hvad du vil så?
    Forresten så har alle mine biler stået i mit eget navn, så hop hjem og vug. Kan også fortælle at det koster mig 19 kilo i forsikring hvis du gerne vil vide det.
    Martin: Tydeligt at høre du ik aner en skid om vw. Du vil hellere kigge på vr6 fremfor en gammel golf? Nu er en vr6 tilfældigvis en golf 3 hvilket min også er, så den er vel også en gammel golf. Desuden er min en af de sidste der blev lavet. Men prøv at gå ind og kig på bilbasen og se hvor mange golf 3 gti 16v der er i forhold til sådan en vammel suzuki. Så vil du opdage at der er FÆRRE golf 3 gti 16v i forhold til din. Men den dag du ved noget om biler, kan vi jo tage den diskution igen


  • #77   27. jan 2007 Ha ha ha ku ha købt 2 af dine biler for hvad jeg har givet for min suki.. Desuden så er jeg fucking ligeglad med hvor mange der er lavet af den gamle slæde du har!! Og ja jeg vil 100 gange hellere kigge på en vr6 for der er jo ikk en ordentlig kværn i sådan en som dig.. Som du selv så flot udtaler det længere oppe!! Så er der jo ikk noget fedt i det!! Sjovt nok er der færre golf 3 gti 16 v fordi den er så gammel at den ruster op!! GAMMEL VAMMEL SPAND!! Så stfu KNÆGT!!

  • #78   27. jan 2007 Øhh 20" Hvornår har jeg haft det på? Jeg har de org. alu fælge på som bilen er født med. Gewindundervogn? Det er noget med køreegenskaber. Det er nu engang sån at en bil kører meget bedre og stabilt med en sportsundervogn. Men prøv du endelig og tag op på jyllandsringen og spørg om jeg ik er forkert på den. Kæft mand, man skulle bo i tyskland. De forstår hvordan en bil skal se ud med den rette motor.

  • #79   27. jan 2007 Christian D: hvorfor har større fælge på din golf?? bliver den hutigere af det.. og hvofor skal den sænkes med gevind undervogn?? for bedre luftmodstand. ØHM. er det ikk det du er imod. at gøre noget ud af biler der ikk har 300+ hk ?? JO jeg går selv meget op i styling til min bil. og den får da også skørter på. for den lille 10cm tynde org. metal kofanger der på er da for kedelig at kigge på. nej. har ikk selv en bil der sparker røv. men en jeg er tilfreds med! og vil da hellere have en stylet bil og ok motor end tunet bil og herre ruten/grim!! så er det kun lyden de andre kan nyde. forstår ik dine holdninger! :S

  • #80   27. jan 2007 x( seriøst. så hvis man ikk har en motor der siger spar to så SKAL DEN VÆRE STD?????? Nøøøørj hvor ville det være kedeligt hvis alle biller så ens ud pånær farven. kun en gang om ugen man måske så en der var fed. FORDI DEN HAVDE MEGA MOTOR :S klamt...

  • #81   27. jan 2007 Prøv hør dig selv din tumpe. Hvis vi absolut skal køre i hvad bilerne kostyer, så tror jeg da nok min gamle audi var liiidt dyere end din vogn. Desuden er jeg i lære hvilket gør at jeg ik har så mange penge, og i øvrigt cykler jeg på arbejde, så jeg bruger næsten ik bilen. HVORNÅR har jeg sagt jeg har en ordentlig kværn i? Forklar mig det?!
    Ang rust, så find EN eneste klat rust i min vogn. Den har aldrig set skyggen af rust. Men grunden til der ik er flere er nok fordi den kostede 350000,- fra ny i dk, og det havde spader som dig ik råd til. Desuden kunne jeg købe en vr6 for samme pris som min 16v. Grunden er, at der findes så mange vr6 og så få 16v. Men det ved du jo heller ik noget om


  • #82   27. jan 2007 Har aldrig sagt den skal være org. Men er stor modstander af kæmpe potter på 1,4 osv. Giv den et par smarte fælge på, der PASSER ril bilen. Så fik du li redigeret dit indlæg med 20" fælge hva, haha

  • #83   27. jan 2007 en stor dejlig turbo og en go udstødning

  • #84   27. jan 2007 Ronnie: Der er en der har forstået det

  • #85   27. jan 2007 Nåå nej jeg ved ikk noget om det.. Tsk tsk at være i lære er da ingen undskyldning.. Min kammi som har en vr6 syncro var da også i lære da han hentede den hjem til dk!! Og ja hvis vi skal snakke i penge.. Ja jeg har en lejlighed til 10.000 + om måneden og jeg har en kæreste som ikk har noget arbejde pga graviditet og alligevel har jeg en SPRIT ny bil!! Og jo hvis jeg ville have en bil til 350.000+ havde jeg da købt det og droppet min lejlighed!! Så jo det har jeg råd til spade!! Og jo jeg ku da godt ha købt en brugt audi hvis det var det jeg ville.. Men jeg ville hellere beholde min lejlighed også købe en lidt billigere men NY bil!! Og nej du ku ikk købe en vr6 syncro i samme stand som din skide 16v for de samme penge!! Og det jeg mener med motoren.. er at jeg vil da hellere bruge penge på en mindre bil også style den flot og med god lyd og det hele end jeg vil nøjes med at køre i en kedelig std golf som din!!

  • #86   27. jan 2007 hahahah. rettede det før du sagde det.. hahahahahah................................ men nu må man godt sætte fælge på.. og også sænke??? hvad mere.. kan du ikk se det lyder forkert at man kun må gøre nogle ting :S men nej. der er nogle der sætter for overdrevet skørter på. der springer jeg også fra. men syntes selv mit skørtesæt er fint til bilen. ikk for stort. og fronten er en "opgradering" så den ligner lidt en e46 på kofangeren!! syntes sagtens man kan det!?? er jeg også heeelt galt på den??

  • #87   27. jan 2007 Uha så er du nok sej hva? Blir din kæreste så ik lidt flov når du får røv af de lækre biler:-) Det er da klart du kan få en ny bil når du kører i det der shit. Da jeg havde min audi kunne jeg da også nemt have købt ny bil istedet. Og prøv hør her. Jeg importer biler tit og jeg ved udemærket hvad vw de koster. Men prøv at kig på autoscout og mobile og se om jeg ik har ret. Så prøv li og spørg din ven hvor mange penge han har lånt. Min jeg havde nu også audien da jeg var i lære, såh. Men så husk og sig til din kammi at han har en kedelig golf. haha

  • #88   27. jan 2007 Nej man kan da sagtens gøre det med måde. Har jeg aldrig sagt man ik kan. Siger det her endnu engang, kan ik tåle folk der sætter stort luftfilter og udstødning på en lille motor. Det lyder da totalt dumt. Man kan da sagtens sænke og sætte nye fælge på. Bare det passer til den bil man nu har, og en kæmpe hks pot passer fandme ik på en polo 1,4. Synes sagtens man kan sætte en std. e46 front på en e36, bare så længe det er lavet ordenltig hvilket de færreste er

  • #89   27. jan 2007 He he nu er det sådan at min ven ikk lånte en krone til den bil.. Og om min kæreste bliver flov over at jeg får røv af de lækre biler.. Hmm hvis du nu kørte fra mig ville hun bare sig.. Tjaa hvis man kan nøjes med en gammel spand er det jo ikk noget problem at have en lidt hurtigere bil!! Og nu har jeg ikk valgt suzukien pga prisen men udseendet!! Og fordi at jeg ikk ville give så mange penge i forsikring.. For jeg kan da godt give dig ret i at vw er en god bil.. Har jeg aldrig påstået at det ikk er.. Har selv kørt vw i mange år såå jeg ved godt hvad det er!! Men når man skal give 72.000,- i forsikring om året på en vw passat 1.8 t ja så springer jeg sku over du!! Men vil da også klart sige jeg vil hellere køre i det "shit" som du kalder min suzuki end jeg vil køre i den gamle bunke skrot til golf du køre i!! Det kan der ikk herske nogen tvivl om!! Og jeg har sagt til min kammi at han har en kedelig golf.. Men vil sku helllere have hans end din!! Men jeg gider sku ikk spilde tid på at diskutere med en dum knægt som dig!! Så du får ret og jeg får fred!! Er sku mere end godt tilfreds med mit "shit" med stor udstødning og det hele!!

  • #90   27. jan 2007 Så er du jo nok en god billigst hvis du skal give 72000 for en passat 1,8t når jeg kun skulle give 19 for audien. Men ja min er vel sikkert en gammel spand. Så siger vi det. Sjovt at der er solgt over 25 mio. golf siden de startede. er jo nok fordi det er en gammel spand. Men synes ærligt talt du gør dig lidt til grin nu. Hva tror du der holder længst? Suzuki eller vw? Om 5 år kan man købe din for 25000. Men vær du glad for din suzuki. Så vil jeg bare grine hver gang jeg ser suzuki reklamerne,haha! Husk nu og få poleret din potensforlænger. Hygge:-)

  • #91   27. jan 2007 Alt den had smiley
    Smid en pot på fra thansen til 500. Giver en god lyd til de penge.


  • #92   27. jan 2007 TAK jan s!! Også der hen jeg har villet hen hele tiden!!

  • #93   27. jan 2007 Du kan også fjerne alt indmaden på dit orginale udstødning og svejse et større afgangsrør på. Gjorde jeg på min kadett. :))

  • #94   27. jan 2007 Sebring komplet... fjern mellem potten og kat... plus gi din bil noget andet luft... evt sports kat...

  • #95   27. jan 2007 nøj hvor da håber at møde dig en dag i et lyskrd christian D så vil du få røv af en gammel bil fra 80. det er sgu sjovere med en gammel bil der ikk ser ud af noget som helst, men rykker fra alle de "fine dyre vogne hvor ejeren tror at hans er så hurtig" bare min mening.

  • #96   27. jan 2007 og til claus. køb supersprint og fjern mellempotter og nøjes med en bagpotte. den kan synes med det og får en dejlig lyd. mvh søren

Kommentér på:
Den fedeste lyd

Annonce