{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Subwoofer!
  • #1   22. apr 2009 Kender flere der har Alpine's type R 12"- og den trykker sku igennem syntes jeg ihvertfald smiley - men ved selvfølgelig ikke i forhold til den du linker til .

  • #2   22. apr 2009 Okay, Det er lige meget med størrelsen af Kassen, Men ville bare høre, om der var nogle der havde hørt denne bass før, som kunne anbefale den.

  • #3   23. apr 2009 Hvis jeg var dig ville jeg hellere købe et par jbl gt5'ere i england (koster ikke en mange mønter derovre), og så selv bygge kasser til dem. Min personlige mening er at gt5'eren er at foretrække frem for gto'erne. Altså hvis det skal være jbl.

    Ellers hvis du har forstærkerkræfterne til det, så er der rimelig tit gz nw12'ere til under 2000 kr. i brugtmarkedet her på bilgalleri, og det er virkelig en rigtig god enhed. Og en kasse koster sjældent en formue at lave. Så det var også en ide jeg synes du skal overveje.


  • #4   23. apr 2009 jeg holder med rune p her smiley

  • #5   23. apr 2009 mtx har en thunder i 12 tommer med kasse til lige knap 2000 kr og den spiller rigtig godt hvis man kan lige en kraftig bas

  • #6   23. apr 2009 hvis du har lyst må du godt købe min ground zero nuclear 12" + bassworx kabinet til de 2500 smiley

    bassen kendes nok bedre under navnet GZNW12 smiley den kan klart anbefales...


  • #7   27. apr 2009 jeg har selv haft den kasse du linker til, og jeg var utrolig positivt overrasket over den, den har masser af output samt god kontrolleret selv med en forstærker med lav effekt... ganske fornuftig kasse hvis man har pladsen til den efter min mening.

Kommentér på:
Ny Subwoofer!

Annonce