{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

HJÆLP anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej.

jeg har nu været ude og købe en masse anlæg.

har følgende ting: HU, 4 kanals forstærker, Monoblok, 2x10 sub, sikringsboks, 2 stk. 5.25, 2 stk. 6.5 og 2 stk. 6x9, Kondensator, strømkabel, 2 stk. phonostik (fra HU til forstærker). Det hele er fosgate. udentagn HU.

Mit spørgsmål er, mangler jeg noget? plus jeg har ikke kabler til mit 6x9 højtalere da der ik var nogle i forvejen så hvorrdan fanden installer jeg det? Er lidt dum til det der smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP anlæg
  • #1   18. okt 2009 du skal vel have 5,25-6.5-6x9 til forstærkeren så du mangler nogen meter højtaler kabel

• #2   18. okt 2009 kør 5.25 og 6.5 over forstærkeren (går ud fra det er komponentsæt) og sæt 6x9'eren til radioen... det er i vært fald det jeg ville gøre...

• #3   18. okt 2009 Sorry mikkl havde ik regnet med så hurtige svar og at man SKAL være på? og var offline lige efter jeg havde oprette indlægget.

Hva mener du med hvordan jeg ville monter dem?
    både mit 5,25 sæt og 6,5 er komponentsæt.
    Kan man godt have 6 højtalere til en 4 kanals?

Kukurydza: det var også det jeg tænkte MEN hvordan fanden sætter jeg 6x9 tøjtalerne til radioen? der er jo ik kabler i forvejen? hvor skal jeg sætte dem til henne? :S

• #4   19. okt 2009 der kun plads til 5,25 erne foran og 6,5 erne bag ved.
    Kalderne går op til HU nu, hvis jeg skal trække dem til forstærkeren skal jeg så fjerne dem fra HU og føre dem til forstærkeren?
    har købt en Rockford Fosgate P2L-210 sub og skal sætte dem til en T1500-1bd forstærker, kan den sagens trække den?
    Skal eller burde jeg skaffe mig en POWERDISTRIBUTIONSBLOK?

Fik 6x9 højtalerne til rigtig god pris smiley sælger dem enten ellers gemmer jeg dem til senere smiley

tak for den gode hjælp indtil videre mikkl smiley

• #5   19. okt 2009 du har nok ret. men mange tak for hjælper siger jeg så smiley
    vil gå ud og købe de små ting jeg mangler smiley

• #6   19. okt 2009 Jeg ville så glemme alt om at sætte 6x9" i når du både har i fordørene og bagdørene.
    Det eneste de egner sig til er at spille grimt, og så give en lille smule ukontrolleret buldren når man ikke har sub i.
    Men når du har valgt at ha en sub i, så er de kun med til at ødelægge alt.

Kommentér på:
HJÆLP anlæg

Annonce