Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crunch
  • bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 383
    #1   13. dec 2009 ser sgu fint ud det der Marc. Ikke så ofte man ser Hifonics lille serie her i Dk.

• #2   13. dec 2009 nej der er desværre mange der taler dårligt om det men jeg er meget overrasket og tilfreds

• #3   13. dec 2009 Må os sige der er potentiale i det du har lavet dig der... ;)...

• #4   13. dec 2009 Ser sku godt ud =)
    Kig forbi corolla´ens CRUNCH anlæg, og forstår slet ikk folk der snakker dårligt om crunch, jeg synes det er verdensklasselyd Crunch de laver !

• #5   13. dec 2009 verdensklasse er måske lidt meget sagt... Men det fungere da...

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 383
    #6   13. dec 2009 Crunch er da ihvertfald på højde med masse af det der saælges i både bilxperten, carsound og dansk auto hifi.

Så om ikke andet så er det da et alternativ.. Og det fungerer.

• #7   13. dec 2009 præcist bamse... Men med verdensklasse refr. Jeg til noget lidt andet... Hehe... Men crunch er da det bedre alternativ til Mds og lign...

• #8   14. dec 2009 Crunch er ok... Kender det godt... har selv prøvet at stå og sælge det.. Faktisk er det ret gode produkter til lave priser... Verdensklasse lyd er vidst at overdrive meget kraftigt... men for billige penge kan man faktisk lave sig et ret godt SPL anlæg...Man skal dog ikke regne med at have så meget som en lille chance i EMMA... Det er ikke det mest vellydende grej... Men hvis alternativet er MDS, Boss, eller lightning audio og hvad de der billige "mærkevarer" hedder så ville jeg vælge Crunch...

• #9   14. dec 2009 Ketil =SBL= L

Hvis du kommer med Xzound grej skal du nok ikke regne med de store point i ting som f.eks. tonalitet, og forhold mellem bass, mellemtone og diskant... Eller lytteglæde...

• #10   14. dec 2009 Ketil:
    Det kommer an på hvad du kalder begynder klassen... hvis det er Entry du mener ja så bliver der ikke bedømt på så mange punkter... ikke engang ret meget på monteringen... derfor synes jeg at man bør starte i det der hedde experienced klassen... hvor du faktisk bliver bedømt på en hel del mere... men du får til gengæld også langt mere input til at gøre det bedre...

• #11   14. dec 2009 så så drenge hvor er julehumøret SKAL LIGE GØRE DET KLART JEG GØR DET KUN FOR MIN EGEN SKYLD skal ikke i nogen konkurence eller lign. men kun for at jeg synes det er sjovt og godt kan lide det ser ok ud

• #12   14. dec 2009 marc K

bare rolig... ketil og jeg kender hinanden... Kan godt være det virker slemt Men det er det ikke...

Og jeg synes kun det er fint du har valgt at køre med Crunch... Er faktisk et ganske udmærket mærke i sin prisklasse...

• #13   14. dec 2009 ja ja driller bare ville bare hører hvad folk synes om hvad jeg havde gang i da det er første gang jeg laver det og glæder mig til at sætte det i min bil (saab 900 se turbo)

Kommentér på:
Crunch

Annonce