{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Hjælp til Forstærker...-nybegynder.:/ {{forumTopicSubject}}

Hej BG...

Jeg har købt mig en billig bil og da den ikke er vær at style eller tune, skal der bare noget anlæg i..

Jeg har i forvejen købt lidt til den. 2stk. MDS AC-210 (4" Coaxial højttalere) Og 2stk. MDS GP-2 69(6*9 Højttalere på 250WRMS) Altsammen slået til Clarion DB158R(Deres billigste model 4*50Watt.

Jeg savner noget bas, og så skal jeg jo have mig en subwoofer og sådan en kræver jo en forskærker. Jeg vil gerne have slået både Subben og mine baghøjttalere slået til en forstærker, for bedre lyd. Indtil videre smider jeg min gamle hjemmebyggede sub fra værelset ud i bilen. En 13" seas, ved ikke hvormange watt, men den spiller godt.

Her er mine spørgsmål.
: Jeg vil nøjes med EN forstærker, det er svært at finde 3-kanals forstærkere, men kan man f.eks. bruge en 4-kanals?-til sub og de 2 hattehyldehøjttalere.
:Jeg vil gerne lave så mine to frontthøjttalere drives af min HD, men jeg havde tænkt mig at sætte en kondensator ind, så de ikke spiller bas, og derfor bedre kan tåle høje lydtryk. Lyder det holdbart?
: Min HD er på 4*50watt, er det rigtigt forstået at hvis der kun er slået 2 højttalere til, så for de hver 100watt?-altså al forstærker kraften.
: Hvormange kabler, sikringer, osv osv er nødvendige for at montere en forstærker?-pris?
: Hvilken slags, evt model, mærke, vil i anbefale mig?- Sid evt link..?

-havde selv kig på denne.:
MDS GP4
4-kanals forstærker til at drive hele systemer på hele 4 x 140 WATT eller 2 x 210 WRMS eller 2 x 140W + 1 x 280 WATT. Høj og lavniveauindgange (passer til alle radioer) samt extra phonoudgang til den næste forstærker (Kan indstilles til at køre igennem eller udenom delefilteret). GP-4 driver uden problemer 4- eller 3-kanals systemer med kraftige fronthøjttalersystemer samt 6x9” eller bashøjttalere bagi. Avanceret basfjernbetjening til endnu bedre basstyring og bedre dybbas medfølger

Pris 2000kr..

Ps. er EKSTREMT fattig, så 2000kr er max!

Ved det var meget, men håber på hjælp..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Forstærker...-nybegynder.:/
Kommentér på:
Hjælp til Forstærker...-nybegynder.:/

Annonce