{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.428 visninger | Oprettet:

Problemer med installation sony radio {{forumTopicSubject}}

jeg har købt en sony cdx-gt232 auto radio, men den virker ikke helt optimalt... der er 2 problemer med den

1. den kan ikke tændes uden man har tænding på

2. når man har været ud at køre og man så tager tændingen helt fra kommer den med nogle bip lyde

er der nogle der har prøvet det før, eller kender problemet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med installation sony radio
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #1   5. jan 2010 Sådan skal den da gøre...

• #2   5. jan 2010 Det med bip lydene gør min også, det skal den gøre. Og min kan også kun tendes hvis der er tænding på

• #3   5. jan 2010 Du skal koble den rød og gule ledning på radioen, til konstant strøm. Så kan du tænde og slukke for den uden tænding.

Bip lydene mener jeg du kan slå fra i menuen. Det er for at signalere at radioen slukker.

<b>AJay

• #4   5. jan 2010 1) den kan ikke tænde uden tænding fordi du har forbundet ledningerne på den rigtige måde, som std. skal den ikke kunne det.
    Vil du derimod have det så den altid kan tænde skal du sætte den røde eller gule ledning over på batteri+ i stedet for ignition, så kører det smiley

2) Lydene er nogle advarselslyde, sådan er det i hvert fald på Pioneer, som bare signalerer at den gemmer indstillinger, på Pioneer kan de slåes fra i en af menuerne, gætter på det også er muligt hos Sony

• #5   5. jan 2010 du kan ændre at det ikke slukker uden tænding ved at forbinde Acc ledning til Batt ledning, det er den gule og røde ledning bag på anlægget.

Ang. tonen, kig i manualen og se om ikke det kan slåes fra.

• #6   5. jan 2010 hehe, der var jeg sq ikke hurtig nok...

• #7   5. jan 2010 ja .okay mange tak for svarene

synes bare det er noget underligt noget når min meget gamle radio kan det også den nye ikke kan uden man skal forbinde den til konstant, for så slukker den jo heller ikke samtidig med bilen.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #8   5. jan 2010 Jeg har haft 3-4 forskellige Sonyer, og de har alle bippet og jeg har ikke kunnet slå det fra på nogle af dem. De bipper dog kun via højttalerudgangene, ikke via phono til forstærker.

• #9   5. jan 2010 Nej, hvis du forbinder den på den anden måde, altså sætter både rød+gul ledning over på batteri+ vil radioen ikke slukke automatisk..

• #10   5. jan 2010 Biplydene kan du slå fra...

• #11   5. jan 2010 nej ... men det er det jeg gerne vil have den til. på min gamle blaupunkt kan jeg tænde for den når der ikke er tænding til. og den slukker også selv når jeg tager tændingen fra... det trode jeg så var normalt... men det er det tilsydeladen ikke.

• #12   5. jan 2010 Det er ikke normalt nej, hvis du skal have det på samme måde nu bliver du nødt til at lave en afbryderknap som du manuelt kan trykke på, og så trække en ledning fra batteri+, derved kan du opnå at kunne tænde den uden tænding, men ellers ikke

• #13   5. jan 2010 Har også sony, og den er tilsluttet konstandt strøm. Men kan ikke tænde når der ikke er tænding

Kommentér på:
Problemer med installation sony radio

Annonce