{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Bedre bas? {{forumTopicSubject}}

jeg har lige flyttet mit anlæg fra en toyota corolla hb over i min vectra og nu spiller det ikke nær så god bas når jeg kører som det gjorde i corolla'en. Problemet er egentlig mest når man har bilen startet. når man holder stille med slukket motor spiller det godt! Hvad skyldes dette? skal jeg evt. anskaffe en kondensator?
>Søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedre bas?
  • #1   20. sep 2005 Er der nok power på batt...?

• #2   20. sep 2005 Du skal jo også tænke på at bilerne jo langt fra er ens. Din vectra har nok et noget større bagagerum, hvilket giver en helt anden lyd.
    Du kan da forsøge med en kondensator, men tror næppe det vil hjælpe.

• #3   20. sep 2005 kan osse godt bare være pga dit bagagerum er større i vectra´en.. og derfor trykker d ikk på samme måde..!

• #4   20. sep 2005 arh pis.. for langsom =)

• #5   20. sep 2005 Køb denne her: Baskabinet med 2 stk 12" X-MAX subwoofer. X-MAX12 enheden er i sig selv vild, men to stk som her - det er sindssygt. FORMEL-DESIGNO-kabinet med flot detaljearbejde og nyudviklet oplyst gitter.

EFFEKT 1.600 WATT : 800 WRMS : 20 - 2,500HZ : Størrelse 800 x 210 x 336 x 350 (Bredde x dybde (øvre) x dybde (nedre) x højde)

Perfektion i baslyd og ingeniørkunst. Kraftigt chassis i aluminium. Membran i forstærket, laserslebet polypropylen. "Fat-Boy"-ophæng. Dobbelt nedre dæmpning muliggør meget stor membranvandring med minimal forvrængning. Dobbelt magnetsystem på 40oz. Luft- og oliekølet svingspole med firkanttråd og aluminium. Trykterminaler med 24 karats guldbelægning som tager helt tykke højttalerkabler. Monteringsring i aluminium.
    kopieret fra http://www.carsound.dk/ der kan du også bestille den hvis det var noget som var interesant, du kan se billedet af den i mørket med alt tænt på mit profil, det er den med blåt lys i, masser af power smiley

• #6   20. sep 2005 jeg siger mange tak..

• #7   22. sep 2005 nu ved jeg ik lige om sådan en vectra er en sedan, altså 4-dørs, men hvis den er det, så er det simpelthen fordi hattehylden er af metal og der kan basslyden ikke så godt slippe igennem, løsningen vil være at lave et par bassreflekser i hattehylden, det kan også som de andre siger, være bagagerummets størrelse, men det vil bare sige at bassen nok ikke buldre så meget som før...

Kommentér på:
Bedre bas?

Annonce