{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Nye kabler i dørerne i en Fiat Brava.. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg endelig får lidt bum bum i bilen... men men... højtalerne om jeg skiftede ud i dørerne gik så vidt egentlig også fint nok... men de blvier nød til at køre over bilens org. højtaler kabel.

Hvordan kan jeg komme til at trække nogle nye forbi der... Dvs fra døren over i selve bilen... Synes ikke lige frem der var noget plads overhovedet... Og vil ikke til at klippe i bilens net..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye kabler i dørerne i en Fiat Brava..
  • #1   21. sep 2005 Havde samme problem i min marea. Det er desværre en lidt større omgang at få skiftet ledningerne inde i døren, så jeg valgte at beholde dem, og så eller nye kabler esten af vejen.

• #2   21. sep 2005 Har også valgt at beholde dørhøjtalerne til bilens org. Og så resten på nye trukne kabler...

Kunne godt være det var en der lige kunne et fif...

• #3   21. sep 2005 Tror det desværre ikke - selvfølgelig kan det lade sig gøre, men det er et større projekt.
    Skal du ikke have bilen herind?
    Eller besøg os på www.fiatklubdanmark.dk

• #4   21. sep 2005 er det ik et multistik som der går ud til døren?
    det er det i hvertfald i en punto der klippede vi simpelthen de orginale og kørte det der over, det er den eneste måde at gøre det på tror jeg. ellers skal du bore et hul men det vel også være lidt en skam. hvor kommer du fra? det er da noget vi kan fikse hvis det er.

• #5   21. sep 2005 læg den nye ledning ovenpå den gamle og så en ordenlig spand klisterbånde over dem (skal ligge ca 10 cm parallelt for at de ikke hopper fra hinanden)
    Sådan har jeg fået trukket kablerne igennem mine egne døre - og det er både til C-lås--system + højttalerne...

• #6   21. sep 2005 Martin D det er et multistik... Men jeg kan skam godt overleve med at de er de eneste højtaler som ikke er til forstærkeren...

Men ellers er fra Horsens..

Jo det kunne godt tænkes... kan da godt lige tage lidt billeder af dytten når jeg har tid... men er skam bare totalt standart...

Kommentér på:
Nye kabler i dørerne i en Fiat Brava..

Annonce