981 visninger
|
Oprettet:
Støj fra højtalerne? {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har lige købt ny bil, hvor jeg så har flyttet mit anlæg fra den gamle over i den nye.
det spillede perfekt i den gamle bil men nu hvor det er flyttet er der kommet en forfærdelig træls lyd fra de bagerste højtalere og tror ikke det er generatorstøj for det bliver ikke værre når omdrejningerne stiger.
Men det mærkelige er at støjen bliver lavere og kraftigere jo mere eller mindre jeg skruer ned for ventilationen? og jeg har trukket strøm og pho. kabler i hver sin side.
Håber i kan hjælpe for der er FANDME træls at høre på, og det stopper ikk uanset hvor meget jeg skruer headunit'en ned.
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 4.042
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 6 Emner: 63 Svar: 101
det er fordi jeg har boret to forstærkere fast bag på min sub hvor alle ledningerne ligger rimelig tæt sammen, men det gjorde de også i den gamle bil.
Kan det være fordi der ikke er gjort ordenligt rent der hvor stel led. er sat?
okt 2007
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 4.042
okt 2007
aug 2007
Følger: 88 Følgere: 88 Biler: 8 Emner: 207 Svar: 2.213
tjek evt. inde bag radioen at da ikke er andre strøm kilder da evt. påvirker dine signal kabler et strømkabel fra varme apperat fx. kan have stort nok magnet feldt til at påvirke dine phonokabler har jeg opleveten enkelt gang i en vectra hvor personen havde stripset sit siganl kabel sammen med strøm kabel til varmeapparatet
Støj fra højtalerne?