{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pioneer vs panasonic headunit
  • #1   22. feb 2010 Folk kan godt læse det første indlæg, men her kommer mit svar igen:
    Ud fra de to mærker ville jeg næsten altid vælge Pioneer.

Nu kan jeg så kun udtale mig om lige netop den Pioneer model der, da jeg selv ejer den.
    Min mening om den:
    - Kanon lækker HU, med et design som jeg synes er betydeligt mere gennemtænkt end mange andre i forhold til udseende, menuerne kan desværre godt virke lidt rodet i starten, indtil man lige finder sig til rette.
    - God forstærker i den, lyden er godt balanceret med bas og diskant.
    - MASSER af indstillingsmuligheder i den, både til når højttalerne sidder på den, men også hvis du sætter den til nogle forstærkere har du tons af valgmuligheder.
    - Grundindstillingerne for den er god.

Ulemper:
    - Placering af USBport i fronten kan godt være lidt irriterende
    - lyset i displayet skal indstilles fra start af, da der kører alt mulig "bling bling" som gør en vanvittig at se på, kan heldigvis let slåes fra.

Alt i alt en perfekt HU til prisen vil jeg mene

• #2   22. feb 2010 det fordi jeg skal købe et nu så skal vide det med sikkerhed smiley

• #3   22. feb 2010 Pioneer!

• #4   22. feb 2010 Pioneer helt klart
    panasonic er noget skrammel !!!!

• #5   22. feb 2010 panasonic er så sandelig ikke noget skrammel man får meget anlæg for pengene har haft pioner og panasonic og sony plus en del andre mærker.sony gider jeg ikke have mere og pioneer synes jeg der er mange problemer med,panasonic virkede altid.jeg er nu gået over til alpine og det bliver jeg ved i hu..

• #6   22. feb 2010 nu har jeg sony når jeg sætter det i min fars bil blir lyden ikke speciel god forhold til mit panasonic det gir rigtig god lyd fra højtalerne men kunne bare godt tænke mig noget nyt

• #7   22. feb 2010 så prøv noget alpine det giver en kanon god lyd jeg er gået over til alpine nu

• #8   22. feb 2010 panasonic er ufattilig driftsikker. Har aldrig haft problermer med dem..

• #9   22. feb 2010 pioneers 5100 er nu faktisk en rigtig fornuftig radio.... Og som det siges har det imponerende med indstillinger... Det er et stykke tid siden man virkeligt har set noget særligt fra panasonic...

• #10   23. feb 2010 MR.G40 .

LOL.... Pioneer har du haft mange problemer med? Lad mig gætte den brændte stelbanen??? = du kunne ikke finde ud af at lave en ordentlig stel... smiley

• #11   23. feb 2010 opel forever¤ L

Yes du trænger stadig til at lære en del...

panasonics HU's er faktisk ikke dårlige... Og visse af dem er faktisk ret vellydende... jeg har da hørt NYE panasonic hu's med en lidt bedre klang end JVC og clarion...

Dog i dette tilfælde ville jeg også vælge Pioneer...

• #12   12. sep 2010 pioneer er blær panasonic har tit bedre lyd i mine øre ; )

Kommentér på:
pioneer vs panasonic headunit

Annonce