{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

hjælp af sammensætning af anlæg {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg står og skal til at se på noget anlæg til min polo 6n, så jeg ville høre om der nogle som kan anbefale noget' jeg havde selv tænkt på JBL. nogle som kan fortælle mig hva jeg skulle prøve og noget der spiller rigtig godt og så selvfølgelig noget til en udmærket pris eller for dyr eller billig smiley

Mvh Henrik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp af sammensætning af anlæg
  • #1   21. mar 2010 Det bedste du kan gøre er at gå i en forretning at høre på lidt forskelligt.
    F.eks carsound, de kan give dig god vejledning, og du kan høre på produkterne inden du køber noget.
    Vi andre kan godt anbefale dig en masse, men det er jo ikke vores ører som skal lytte på det. Kun dine.
    Men tag og gå langt ude om T-hansen og deres produkter. Det får du intet godt ud af.

• #2   21. mar 2010 tak for rådet smiley

• #3   21. mar 2010
    Lars M

Carsound kan give en god vejledning... Ja den er god... kan du flere? Carsound er et fint sted at lytte til nogle ting men man skal godt nok være meget diskriminerende med hvem man snakker med hos dem... for det er sgu kun 10% af deres sælgere der faktisk har kundens behov for øje og som faktisk ved lidt om tingene... resten ved kun hvad der står i produktbladene...

Hvis jeg var dig ville jeg vnte en måneds tid og tage til F&F show i fredericia...d er kommer nogle af danmarks højest spilledne biler og nogle af dem med den absolut bedste lyd... og jeg er sikker på at alle vil lade dig lytte til deres biler... Du kan finde dem i hal C...

Kommentér på:
hjælp af sammensætning af anlæg

Annonce