Lige et svært spørgsmål. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Håber der er nogen nørder der kan svare mig på mit lidt svære spørgsmål.
Det er fordi jeg godt kunne tænke mig en PIONEER AVIC-X1R syntes det er for fedt med dvd og gps i samme enhed.
Men syntes priser er lidt over det jeg vil bruge på det så har fundet ud af de i USA har nogen modeller der hedder AVIC-N1 og AVIC-N2 og hvad jeg sådan hurtigt kan finde ud af er forskellen kun den dvd'en med kortet der er forskelligt så min ide var om man evt. kunne købe sådan en i USA og så bare skaffe en DVD med kort over Europa, eller om der er noget der gør at det ikke vil kunne lade sig gøre?
For kan ca. få sådan en fra USA helt ny for 6500 kr. og hvis man så kunne brænde en kopi er Europa kortet ja så var det jo billiget i forhold til de næsten 14000 kr. den koster i Danmark.
Men er der nogen der ved noget om det eller kender et sted man kan spørger om sådan noget?
Og lad være med at komme men et svar hvis du ikke er sikker gider ikke købe den hvis den ikke virker når man får den
Hilsen Danny
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 234
Altså hvis der er navigation og gps osv, og det er beregnet til at tage en cd, så kan man helt sikkert bruge en anden "kort-cd" om man kan brænde en af Pioneers ved jeg ikke, men så kan man købe en...!
Sig lige til engang når du har bestemt dig for om du skal bestille den hjem, jeg er da muligvis intra i en også..:!
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 526
nov 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 276
1: Hvad med Garanti hvis den går istykker.
2:En radio tuner i usa er forskellig fra vores fm system i Europa med mindre der sidder en omskifter hvilket jeg ikke mener der gør på den Europæiske version så hvorfor skulle der på en USA model.
3. Du kommer til at betale Told og moms af produktet.
Mvh. Crede
www.iceteam.dk
jan 2003
Følger: 159 Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 253 Svar: 2.862
jan 2003
Følger: 159 Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 253 Svar: 2.862
nov 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 276
Iøvrigt er der heller ikke RDS i en USA model eller TMC fx.
jun 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 57 Svar: 86
Men ved ikke om jeg gider bruge 6500 plus måske told hvis jeg ikke er sikker på den kan tage et europa kort.
Lige et svært spørgsmål.