{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Kamera Svært valg:( {{forumTopicSubject}}

Heey står og skal have et andet og langt bedre kamera end det jeg har nu og synes valget er svært da der er mange muligheder. Prøvede samsungs NX1000 hvilket var super lækkert kamera tog hurtigt billedet og synes kvaliteten var i top og prisen alla 5000kr med en 50-200 linse. Men det jo system kamera og har som sådan ikke rigtigt forstand på det. Skal tage knivskarpe billeder både i dårlig lys og inden for og når solen står på en fuld blå himmel. Ja lidt af alle tidspunkter og må meget gerne have Go pro funktion mht at tage billeder på forskellige vinkler . Men prisen helst ikke over 6000kr ved de køre med et Canon 6-650D lige nu på tilbud til omkring 4k Men har hørt jeg skulle holde mig til Nikon når det gælder spejlrefleks. Håber nogle af jer herinde kan hjælpe mig med mit valg så jeg får et kanon kamera med knivskarpe billeder som jeg bliver glad for

Mine forældre har et Nikon D40 som tager nogle kanon gode billeder når man ser det på Computeren med en Tamron 75-250 linse. Valget er sku svært

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamera Svært valg:(
  • #2   30. mar 2013 nu er sådan noget som grebet jo på kameraet jo en af de væssentlige ting .. og er for mit vedkommene MEGET forskelligt på bare nikon og canon .. kan ikke finde et canon der passer ordenligt i min hånd mens nikon føles meget bedre ,,, når det er på plads ville jeg kigge på teknikken ..

men hør i butikken .. det er min mening når du ikke er mere erfaren end du er

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #3   30. mar 2013 Bare af nysgerrighed hvor finder du et 650D men en linse til 4000 kr ?

• #4   30. mar 2013 Jeg har lige købt et Sony A37 med 18-55 og 55-200 linser. Valget er for mit vedkommende, det helt rigtig. Billederne er kniv skarbe og det kan skyde op til 7 foto pr sek.
    Jeg har lige købt 75-300 og 100-400 mm linser som ikke er ankommet endnu. Men glæder mig, en del til at teste dem på motorsport.
    Ang linser så kig på Ebay, der er mange brugte. Næsten til gratis priser.

• #5   30. mar 2013 jeg har et canon 600D med to linser til, begge Sigma, et 28-70 og et 70-200 begge med en blænde på 2.8

Det går man ALDRIG fejl af....

Kommentér på:
Kamera Svært valg:(

Annonce