{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dynamat
  • #1   9. apr 2010 Tag til F&F messe her om 14 dage. De havde messe tilbud på den store pakke sidste år. Tror der er en god mulighed for de også har det i år. Jeg gav 1500 for en pakke.

• #2   9. apr 2010 Fint..Skal jo være der ovre hele weekenden.

• #3   9. apr 2010 http://www.autobixen.dk/shop/lyddaempning-3876c1.html

Her kan du altid lave en god handel.

• #4   9. apr 2010 carsound bruger noget der har præcis samme virkning som dynamat, bare il den halve pris, dynamat betaler du faktisk det halve for mærket, og fordi den kærer chip foose er på.

• #5   10. apr 2010 Hej efter min erfaring så er det billigst at købe det i usa. Selvom der kommer fragt og told på så gav jeg stadig langt under priserne på dynamat i Danmark.

Og angående dæmpe egenskaberne i forskellige produkter, så har jeg efter hånden prøvede nogle stykker, og dynamat xtreme er stadig klart min favorit. Har dog ikke prøvet pladerne fra STP som også skulle være rigtig gode.

Et billigere men rigtig godt alternativ til de dyre produkter er raammat (butyl baseret) som også skal købes i usa. Ejeren er virkelig flink og hjælper gerne med at gøre hvad han kan for at du undgår dansk told eller i hvertfald får så lav som mulig.

Men generelt så er det bare vigtigt at du går efter dæmpeplader der er butyl baserede. Bitumen baserede har slet ikke samme dæmpe egenskaber og der skal bruges flere lag.

Kommentér på:
Dynamat

Annonce