{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Lille M
Lille M
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 138

Begynder Anlæg? Pakkeløsning? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens! Jeg er i den situation at jeg skal have et anlæg i bilen, men samtidig er jeg så uheldig at jeg ikke har en skid forstand på det smiley Så er mit spørgsmål, de pakkeløsninger man kan få f.eks.
1) http://www.carsound.dk/ NY-Pakke 2- "bedre bass"
2) http://www.dtj-handel.dk/shop/default.asp - pakke 3 osv. Er de noget værd??
Er der evt. nogen der kan forslå noget der spiller godt til -4-5 k? evt en forhandler forhandler?
Nu vi er ved det, hvad er så afgørende for god lyd?? kan se at forstærkere har modstande på f.eks. 4 ohm...hvad vil det sige??
Mange spørgsmål men håber i kan svare på nogen af dem for mig.
Mvh en grønskolling smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder Anlæg? Pakkeløsning?
  • #1   21. okt 2005 aller først vil vi se din bil.... hehe ;-D
    har ikke meget forstand på anlæg selv så vil ikke lige svare dig på dine spørgsmål.. smiley

• #2   21. okt 2005 hej mads! du skal sku bare gå til en forhandler... (hi-fi klubben gik jeg til første gang) siger hvor mange penge du vil bruge på dït anlæg og så finder de noget.. MEN IKKE THANSEN DET GÅR I STYKKER EFTER EN UGE!!!!!!!!!!!!! hold dig fra X-sound... over den tyske grænse ligger der en musikbutik soundbox mener jeg der købte jeg mit anlæg nr. 2... butikken ligger overfor citypark... et indkøbscenter.. hilsen bo.. se mit i min gamle bil i min profil... det skal over i min bmw om ikke så længe

• #3   21. okt 2005 kan varmt anbefales den lille butik overfor city..
    og de snakker dansk.. ;-D

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 138
    #4   21. okt 2005 Hehe thanks, det med dansk er nice for mit deutche ist nicht so gut! smiley Hva menuer osv kan det smides over på engelsk eller kommer det på tysk??
    Allan, bilen kommer engang når tiden er inde smiley

• #5   21. okt 2005 HVorfor ikke Xsound? Kig i det nyeste Vmax blad med team knoldsparker´s blå golf. Det er da Xsound der sidder i.

I en hifi klub. Det er da hammer dyrt der inden. Min ven har givet ca17 for hans anlæg og jeg har givet 10 for mit. Og mit følger lige så godt med som hans.

• #6   21. okt 2005 kim, alle højtalere kan larme... men jo renere lyd, jo mere koster de

Kommentér på:
Begynder Anlæg? Pakkeløsning?

Annonce