{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

roskilde anlæg projekt {{forumTopicSubject}}

har mig en sony radio der skal trække forstærkeren.
anlæget slukker når forstærkeren starter op. kan det være rigtigt at min REM ledning ikke kan trække min forstærkers opstart. der sidder 2 små køleblæsere på forstærkeren så skyder lidt skylden på at de køre over REM ledningen og derfor overbelaster. der var dog ingen problemer da jeg havde 2 af samme forstærker tilsluttet til mit gamle pioneer anlæg i bilen.

skaden er ikke så stor hvis det er da anlæget afligevel for en 1 pol afbryder. så det jo bare at køre forstærkeren med ind over afbryderen. er jo bare en kasse med lidt enheder i.

undrede mig bare over REM ledningen ikke kunne trække den. har prøvet med en ren + og så spiller det. så det virker fint.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  roskilde anlæg projekt
  • #1   11. maj 2010 Du har vel trukket strøm og phono-ledninger om til forstærkeren? smiley

    Husk der skal være ordentlig stel-forbindelse og at din REM ligger sammen med strømmen, eller er skærmet smiley

    Forstår ikke hele spørgsmålet, men skriv lidt mere smiley


  • #2   11. maj 2010 nu er der ikke tale om et anlæg i en bil men et auto anlæg stillet op i en transportabel kasse til roskilde festivallen.

    opstillingen er helt rigtig.
    virker upåklageligt når bare REM indgangen på forstærkeren får ren +
    det er bare anlæget der går ud når forstærkeren trækkes af REM ledningen


  • #3   11. maj 2010 Jeg er også i gang med et sådan anlæg.!

    Du smider da bare en kontakt på din rem. ledning så! fra plus til forstærker og en kontakt imellem.


  • #4   11. maj 2010 bliver også bare en 1 pol afbryder mellem plus og forstærker. til styring af forstærkeren og anlæget så det ikke trækker strøm om natten. det undrede mig bare jeg ikke kunne få min REM til at virke gennerelt.

  • #5   11. maj 2010 hvis du skulle have komme til at tage anten rem i sted for rem til line udgang så sker det du beskiver men om det er det du har gjorde kan jeg ikke svar på uden et billede min ...

  • #6   11. maj 2010 hmm. det er egentlig meget muligt. da jeg brugte den ledning der stod REM på. men om det er den rigtige ved jeg ikke.
    er et billigt anlæg jeg købte uden brugsvejledning. men kan lige så om jeg kan finde noget over nettet


  • #7   11. maj 2010 det er dette anlæg
    http://www.manualsmania.com/download.php?link=c0c05fb731369566a5b1a75d8216fc59554d6a50

    men det var den blå/hvide jeg monterede på forstærkeren så kan kun være rigtigt
    men 0,3 A er ikke ret meget så måske det er blæsernes skyld hvis de køre over REM'en


  • #8   11. maj 2010 ja hvis du har særskilt blæser på så er der ikke nok power i rem det kan du få med et relæ ..

  • #9   12. maj 2010 de er ikke særskilte. er bygget ind i forstærkeren.

    men var mere om nogle lige hviste hvad problemet var.

    problemet er ikke så stort at det ikke kan løses med en kontakt.


  • #10   12. maj 2010 hvis de sider i forstærkerne så er de ikke rem trukket og så burt den virk dog kan den være def på HU er set før.

    og ja en kontakt er klar det fint..


  • #11   14. maj 2010 så er det anlæg blevet fikset.
    og subwooferen bliver tændt af sin egen 1 polede afb. så kan man også slå den fra hvis ikke man skal høre musik med en masse bas.
    men for satan det spiller godt.
    gå hjem og vug orange cene smiley hehe


Kommentér på:
roskilde anlæg projekt

Annonce