{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Mangler seriøst hjælp til rns-e Navi! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Har en Audi A6 avant model 99. Fik mit gamle rns-e navigation stjålet for godt 1 mdr siden. Jeg sendte så bilen til VW her i skive, så de kunne klare det.. MEN!!

De kan simpelthen ikke få det til at fungere, og de er ved at gi op.

De har bestilt en sprit ny hjem til bilen, men når den kommer på, så tapper den bilen for strøm. Den spiller kun musik i de 2 bagerste højtalere, ikke i de forreste..
Og der kommer heller ikke nogen visning i min kørecomputer, som der var før.

Hvad kan der være galt? Alt spillede jo perfekt, med den samme navigation før.

Mvh Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler seriøst hjælp til rns-e Navi!
  • #1   15. jun 2010 Så er jeg lige blevet ringet op af VW.. De siger det ikke kan lade sig gøre, at montere den RNS-E de har fået hjem til mig. Audi har også haft bilen på deres værksted, og de kan heller ikke..

    Hvad f...... gør man i sådan en situation her???

    Jeg skal vel have tilsvarende penge, eller så må forsikring-selskabet sq tag bilen. Vel ikke ha en alm radio i nemlig

    Mvh


  • #2   15. jun 2010 Jamen den er jo helt magen til den de har skaffet. Det er os en RNS-E som der også sad i før. Men kan det være fordi det en en anden software, eller?

    Det hjælper jo bare ikke så meget, at hoste op med penge, det får jeg jo ikke et nyt anlæg af..


  • #3   16. jun 2010 Den gamle sad i bilen da jeg fik den, så havde ingen papirer på den. Så kan faktisk ikke finde noget på den nu..

    Mvh


Kommentér på:
Mangler seriøst hjælp til rns-e Navi!

Annonce