{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Mangler hjælp til besværligt problem ! {{forumTopicSubject}}

Har et seriøst problem som jeg håber i kan svare på. først vil jeg sige at bilen er en Audi 100 2,3E (KE-Jetronic) 1988 den nye model.

her den anden dag under en overhaling begyndte ladelampen svagt at lyse. den gjorde det et par gange. senere mærkede jeg intet til det. så en dag kom jeg ud og slog den på tænding (kl-15) så var der et relæ der hylede og alle lampernerne i instrumentbrættet lyste ikke ( køler - ladelampe osv,) så startede jeg og relæet holdt op med at hyle. men så når jeg køre kan jeg se at speedometerlyset "Stiger" jo mere gas jeg giver den. jeg slukker og der er ikke mere strøm på,
jeg tængte at det var genneratoren. men relæet pev stadig- jeg pillede det af og alt virkede fint ? alle lamper lyste og jeg troede alt var godt. jeg satte relæet på igen og nu er det galt igen den lader ikke eller noget, nu heller ikke uden relæ.

har prøvet med startkabler og fuldt opladet batteri. relæet hyler og lamperne lyser ikke. jeg har haft et problem med en løs forbindelse i speedometeret (ved hastighedsmåleren) hvor jeg skulle banke på det før at det virkede. nogle siger at det er speedometeret der er fejlen . Andre relæet og nogle generatoren ?

Nogle der har et forslag? vi er helt på bar bund.
Rapportér dette indlæg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler hjælp til besværligt problem !
Kommentér på:
Mangler hjælp til besværligt problem !

Annonce