Erfaring med pioneer navigation osv. {{forumTopicSubject}}
Hey (:
Fik for 1,5 måned siden min nye 2010 polo ind ad døren. Er ganske tilfreds med den pånær lyden i den.
Har snakket med nogle forhandler, og de siger alle sammen at det ville være smartest at købe en ny radio, da det giver en del.
Har så kigget på nogle forskellige og har fundet ud af at den meget gerne må have integreret navi, dvd og bluetooth. Derefter fik jeg anbefalet den nye
pioneer AVIC-F9110BT
Den ser utrolig fin ud, og noget af det vigtigste, den passer lige i den ramme som allerede sidder i min polo. Dog har jeg ingen erfaring med pioneer's navigation osv, så er det noget der er værd at købe eller skal jeg finde mig et andet produkt?
Mvh Steffen.
jul 2005
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 504 Svar: 2.321
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.630
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 727
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.630
Men tillykke til de heldige du nu kender..
aug 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 22 Svar: 2.870
Navi-delen bliver leveret af garmin, og på det punkt kan pioneer slet ikke følge med.
Brugervenligheden er langt bedre i kenwood, og så er der bare ingen slinger i valsen med at finde vej.
Oveni så kan du få en lifetime opdatering ved Garmin for omkring 700kr, og så skal du aldrig mere betale for opdatering på den enhed.
Funktionsmessigt har den det samme som pioneer, så der er ikke de store forskelle der, heller ikke på lydkvaliteten.
Men rigtig nok det giver et helt andet liv i standard højtalerne med en anden radio i.
sep 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
Okay, den ser skam også lækker ud (:
Dog er en af de rigtig store fordelle for mig i pioneer, at den bare kan sættes ind. Den passer altså sammen med den ramme jeg har i min nye polo, og det gør den du omtaler desværre ikk
aug 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 22 Svar: 2.870
Erfaring med pioneer navigation osv.