{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

steffen c
steffen c
Tilmeldt:
10. sep 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69

Erfaring med pioneer navigation osv. {{forumTopicSubject}}

Hey (:

Fik for 1,5 måned siden min nye 2010 polo ind ad døren. Er ganske tilfreds med den pånær lyden i den.

Har snakket med nogle forhandler, og de siger alle sammen at det ville være smartest at købe en ny radio, da det giver en del.

Har så kigget på nogle forskellige og har fundet ud af at den meget gerne må have integreret navi, dvd og bluetooth. Derefter fik jeg anbefalet den nye

pioneer AVIC-F9110BT

Den ser utrolig fin ud, og noget af det vigtigste, den passer lige i den ramme som allerede sidder i min polo. Dog har jeg ingen erfaring med pioneer's navigation osv, så er det noget der er værd at købe eller skal jeg finde mig et andet produkt?

Mvh Steffen.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med pioneer navigation osv.
  • #1   5. jul 2010 Jeg har en pioneer AVIC-d3.. jeg har været super glad for den.. og dens GPS fungere rigtig godt..

  • #2   5. jul 2010 Når først Pioneers produkter virker, så er det fede produkter (Her snakker vi radioer). Men så snart man har forstærker i sin bil, så er der 50% chance for at lortet brænder en stelbane. Det er den eneste radio på markedet, med så mange reklamationer, kontra enheder solgt. Tror endda XZound holder deres reklamations rate bedre, end Pioneer.. Men som sagt, når først det virker, så er det fine produkter.

  • #3   5. jul 2010 BDOG: WRONG! Der er ikke 50% for t lortet brænder en stelbane, jeg kender en del med pioneer og de har ALDRIG haft problemer.

  • #4   5. jul 2010 MIcker.. Er da glad på dine vegne, at du kender en masse med Pioneer.. Der må jeg jo nok sige, at da jeg både har forhandlet produkterne og kender en del med dem og yderligere har MANGE kunder, der har det, så er det ikke noget jeg finder på, men snakker af bitter erfaring..

    Men tillykke til de heldige du nu kender..


  • #5   5. jul 2010 Hvis du går efter en enhed med en god navigation så bør du tage et kig på kenwoods DNX 7240BT.
    Navi-delen bliver leveret af garmin, og på det punkt kan pioneer slet ikke følge med.
    Brugervenligheden er langt bedre i kenwood, og så er der bare ingen slinger i valsen med at finde vej.
    Oveni så kan du få en lifetime opdatering ved Garmin for omkring 700kr, og så skal du aldrig mere betale for opdatering på den enhed.
    Funktionsmessigt har den det samme som pioneer, så der er ikke de store forskelle der, heller ikke på lydkvaliteten.
    Men rigtig nok det giver et helt andet liv i standard højtalerne med en anden radio i.


  • steffen c
    steffen c Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
    #6   6. jul 2010 Lars M:

    Okay, den ser skam også lækker ud (:

    Dog er en af de rigtig store fordelle for mig i pioneer, at den bare kan sættes ind. Den passer altså sammen med den ramme jeg har i min nye polo, og det gør den du omtaler desværre ikk smiley


  • #7   6. jul 2010 Det er så rigtig nok. Der skal man ved kenwood lige ha en adapterramme med til også som er bil-specifik.

Kommentér på:
Erfaring med pioneer navigation osv.

Annonce