{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pioneer erfaring
  • #1   11. sep 2009 Har bygget mange anlæg efter hånden, mine erfaringer er så ledes :

    Pioneer Headunits : De styre, deres high / Low pass filtre og separate linie styringer er helt perfekte og jeg syntes ikke der nogle andre mainstream HU, der kan være med !

    Pioneer Højtalere : Diskanterne overstyre og skriger i mine øre alt for meget, smag og behag, hvis man skal have lækker lyd og ikke kun db drag er det ikke lige pioneer.

    Pioneer Forstærkere : Det virker bare :), special hvis der står ice power på svinet smiley

    Har selv min pioneer headunit nr. 4 nu, en AVH-P3100DVD, er over ud lykkelig for den !, men ved at de har haft lidt problemer med deres AVIC x3 serie, ellers har jeg intet skidt hørt om deres HU'er.




  • #2   11. sep 2009 Skov. Tusind tak for dit hurtige svar:) Jeg leder som en gal efter en god radio og kvalitet.. Men mit store ønske er en headunit hvor fronten kan tages af, Bare for at gøre lidt for at undgå indbrud.. Ingen af os kan jo intet have i fred... Så derfor så jeg lige denne fra pioneer... Tak igen nu vil jeg finde en butik hvor den kan prøves

Kommentér på:
Pioneer erfaring

Annonce