{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.258 visninger | Oprettet:

SD Kort- Eonon E1012 Spørgsmål ang. SD {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Jeg har bestilt en 2-DIN headtuner (Eonon E1012)
Eftersom jeg kom til at læse nærmere om den, opdagede jeg pludselig, at der stod: "USB/SD Slot Maximum Compatibility -2 GB"
Jeg har et SD kort på 8 GB som jeg har købt til min tidligere radio. Men betyder det nu, at jeg skal ud og have et nyt SD kort, på kun 2 GB? Kan "Eonon E1012" kan bruge et kort på 2 GB, eller kan radioen kun læse 2 GB musik/billeder mm. på mit SD kort på 8 GB? Jeg håber i vil hjælpe mig med at finde svar, da det ville være træls med en radio der kun kan tage 2 GB SD-kort.

På forhånd tak!

- Med venlig hilsen Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SD Kort- Eonon E1012 Spørgsmål ang. SD
  • #1   26. jul 2010 det bedste du kan gøre i tvivl er at hive fat i deres online chat support. de er utroligt hjælpsomme og kan svarene du søger.

men vil tro at de skriver max 2Gb capacity fordi den ikke kan læse mere. ved at deres produkter har en masse features, desværre er mange af features'ne bare uddateret og/eller mangelfulde såsom kompatibilitet med bluetooth, dansk fm radio, flipskærmsmotorer der virker når de vil.

• #2   26. jul 2010 Som teksten besksriver, kan du kun bruge et 2 gb kprt.. Bruger du et større, kan den ikke læse det..

• #3   26. jul 2010 De skriver tilbage. at E1012 er i princippet fastsat til 2GB max. Men det er ikke en fast grænse (dvs. den lukker ikke bare ned hvis du sætter mere i). Det kan
    sammenlignes med de anbefalede computer egenskaber når du køber et
    computer spil. Sætter du mere end 2 GB i maskinen, vil Eonon ikke
    garantere at det fungerer optimalt ifht. load-tid mm. Vi ser ofte at der
    bruges mere (f.eks. 8GB kort) - men der skal man selv "lege" med det.

Men hvad vil i anbefale?

På forhånd tak!

- - Med venlig hilsen Daniel

Kommentér på:
SD Kort- Eonon E1012 Spørgsmål ang. SD

Annonce