{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Stjæler min kondensator strøm..? {{forumTopicSubject}}

Min bil har holdt stille i ca 14 dage, hvor jeg ikke lige tænkte på at tage batteriet fra, da jeg så ville starte den, var den tappet for strøm, jeg smed startkabler på, og kørte derefter en halv time (Uden anlæg tændt)
derefter holdt den stille i 15 min, og ville så stadigvæk ikke starte da jeg prøvede igen...

kan det være min kondensator på bilen der går ind og æder strømmen, så batteriet ikke får noget, i tilfælde af at den også har været helt tappet for strøm...?

Batteri er en måned gammelt, og generator ca 7 måneder gammelt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjæler min kondensator strøm..?
  • #1   28. aug 2010 nej lige så snart en kondensator er ladet op .tager den ikke mere strøm. og der kan ikke være meget strøm i den.
    du har sikkert en afladning et andet sted.
    tag minuspol af luk alle døre .sæt en pære i mellem minuskabel og minus pol .hvis den lyser e rder en afladning .
    tag så sikringer ud en after en til pæren går ud ,og se efter hva den sikring er til ,i den kreds er fejlen til afladningen

• #2   28. aug 2010 nej det burde den i gøre da den er en form for hjælpe batteri.

• #3   28. aug 2010 ningo .

det er på batteriet du mener jeg skal gøre det ik..?
    Og vil jeg kunne bruge den samme "Opladnings/Test pære" som jeg ladede kondensatoren op med..?

• #4   28. aug 2010 ja det er ved batteriet så pæren kommer til at sidde i serie med minus kabel og minus pol . og ja en pære med med en plus og minus ledning dur. det virker i samme princip som du lader kondensatoren op. pæren lyser fordi du har et forbug i det du lader kondensatoren op. når den er ladet op er der ikke mere forbrug og pæren slukker

• #5   29. aug 2010 det blir jeg sku lige nød til at prøve imorgen så, dejligt besværligt, men hvis jeg kan finde ud af hva der stjæler min strøm er det jo det værd...

Så kan i jo altid krydse fingre for at det efterfølgende er nemt at rette den evt fejl der måtte være...;-)

Men tusinde tak for hjælpen indtil videre, skriver lige hvordan jagten gik...;-)

• #6   29. aug 2010 husk at have dørene lukket eller slukke for luft lyset via kontakt hvis der er sådab en ,da loft lyset ellers vil tænde lampen.

• #7   29. aug 2010 jep det skal jeg nok...;-)

Men ifølge vejrguderne skla jeg åbenbart ikke rode med bil idag.. det pisser ned med regn her nu...;-)

Kommentér på:
Stjæler min kondensator strøm..?

Annonce