1.216 visninger
|
Oprettet:
Stjæler min kondensator strøm..? {{forumTopicSubject}}
Min bil har holdt stille i ca 14 dage, hvor jeg ikke lige tænkte på at tage batteriet fra, da jeg så ville starte den, var den tappet for strøm, jeg smed startkabler på, og kørte derefter en halv time (Uden anlæg tændt)
derefter holdt den stille i 15 min, og ville så stadigvæk ikke starte da jeg prøvede igen...
kan det være min kondensator på bilen der går ind og æder strømmen, så batteriet ikke får noget, i tilfælde af at den også har været helt tappet for strøm...?
Batteri er en måned gammelt, og generator ca 7 måneder gammelt...
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
du har sikkert en afladning et andet sted.
tag minuspol af luk alle døre .sæt en pære i mellem minuskabel og minus pol .hvis den lyser e rder en afladning .
tag så sikringer ud en after en til pæren går ud ,og se efter hva den sikring er til ,i den kreds er fejlen til afladningen
apr 2007
Følger: 64 Følgere: 62 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 489
jun 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 3
det er på batteriet du mener jeg skal gøre det ik..?
Og vil jeg kunne bruge den samme "Opladnings/Test pære" som jeg ladede kondensatoren op med..?
okt 2003
jun 2007
Så kan i jo altid krydse fingre for at det efterfølgende er nemt at rette den evt fejl der måtte være...;-)
Men tusinde tak for hjælpen indtil videre, skriver lige hvordan jagten gik...;-)
okt 2003
jun 2007
Men ifølge vejrguderne skla jeg åbenbart ikke rode med bil idag.. det pisser ned med regn her nu...;-)
Stjæler min kondensator strøm..?