{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin-vega ?
  • #1   6. sep 2010 Pioneer er klart det eneste jeg ville vælge. Det er også ordenlig kvalitet:D

• #2   6. sep 2010 Ok kan se Mikkel snakker om ting han ikke fatter en meter af...

CV er sgu ikke tæt på Xzound... langt fra... men det er skuffende...Med tanke på hvor fedt CV var før i tiden... (Her taler vi 10 år tilbage) Så er det meget skuffende nu... Det nyeste grej skal man måske ikke grine så meget af mere... Altså New Stroker og stroker Pro var rent til grin, med tanke på hvad man kunne få af ting der spillede langt bedre til lavere pris... Men CV har ændret politikken for deres produkter... Se på stuehifi... den nyeste VE serie er faktisk ret god... Der er de kommet tilbage til røderne kan man sige... XLS serien er stadig det rene snot...
    Inden for bilstereo,kan vi håbe det smitter af... Den nyeste VMAX enhed der virker faktisk ikke dum... Ikke som de gamle VMAX modeller... tror faktisk de nye her godt kunne være rimelige til prisen...

• #3   6. sep 2010 Kristian K

Og det er fordi du Kender en hel masse til andre mærker og har hørt rigtig meget andet men bare synes pioneer er bedst? Eller er det bare fordi du ikke har haft noget godt at sammenligne dem med? Jeg tror sjovt nok på det sidste...

• #4   6. sep 2010 må os indrømme at opbygningen ser bedre ud på den nye vmax... Men krydser da finger for at cv finder røderne igen som cody siger... Savner stadigt mine Dc1515 højttaler... Måske ikke den mest vellydende, men den sparkede hvilken somhelst fest igang... Men ja det kan ikke direkte sammenlignes med Xzound da der er lidt bagtænker bag cv... Men jeg forstår helt ærligt stadigt ikke hvorfor Vega solgte bilstereo afdelingen fra...

• #5   6. sep 2010 Cody: Jeg er ikke helt med på hvad du mener? Syntes du ikke at Pioneer er godt eller hvad?

Jeg har haft oplevelser med meget, og jeg må da sige at det jeg har bedste oplevelser med er Pioneer.

Jeg har så overhovedet ikke erfaring med f.eks B&O, men jeg regner ikke med at vi skal slæbe det ind i samtalen.

Jeg har svært ved at argumentere, da jeg ikke ved om det er fordi at du syntes at Pioneer er skidt, eller om der bare er fordi at du ser mig som en utroværdig kilde?

• #6   6. sep 2010 Cody: Jeg har jo f.eks ikke besluttet mig for at jeg bedst kan lide Pioneer fordi at de har et fedt navn, eller jeg godt kan lide deres hjemmeside-_-

Der er da altid en grund til man mener at noget er bedre end noget andet, så det er ikke bare fordi at jeg "syntes at Pioneer er bedst" nej.

• #7   1. apr 2011 kristian k... det jeg forstår på cody er at du nedgøre cw uden at have meget viden omkring det.. det lyder ikke på ham at han sys pioneer er dårlig eller noget men jeg giver bestemt cody ret i at cw ikke er så godt som det har været men en cw 154 eller stroker af de gamle så er man godt kørende forhold til det nye. jeg er selv cw fan og ved selvfølgelig også godt at der er et hav af mærker der spiller bedre osv men cerwin vega = rock og fuld skrald på og lyder væsentligt bedre end xzound.. jeg har cw i bilen og på værelset og den dag xzound spiller som mine gode gamle vs15 gør så skal jeg gerne komme med en undskyldning men der er nu stor foreskel. smiley ikke for at fornærme nogen som helst smiley

Kommentér på:
Cerwin-vega ?

Annonce