667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Valg af subwoofer. Valg af subwoofer.

Hejsa.

Lige pt kører jeg med en 500 watt rms og 1000 watt max JBL Subwoofer der kører på min 4 kanals forstærker ( 2 af kanalerne bliver ikke brugt )

tror i det giver mere/bedre effekt at smide de her 8" MDS Subwoofere i?

http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1053648

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af subwoofer.
  • #1   8. sep 2010 fair nok.

en af mine kammerater havde bare sat 2 x 8" Subwoofere til sit anlæg, og det gav virkelig en ren og god lyd.

• #2   8. sep 2010 hvad er noget ' ordentligt ' ? min forstærker leverer kun 400 rms watt per bro kobling.

• #3   8. sep 2010 Prøv og kig på Hifonics så går du bestemt ikke galt i byen.

• #4   8. sep 2010 Mikkel, du mener simpelthen at JBL laver dårlige basser, eller hvordan?

Det kan jeg da så lige sige de ikke gør!

Min JBL GTI mk II spiller mere end bare fantastisk, med både virkelig god lyd, og et rigtig godt tryk!

Martin B

• #5   8. sep 2010 JBL er på ingen måde i den gode ende.

Hifonics er ikke Emma lyd, men noget der passe de fleste.

• #6   9. sep 2010 hmm den jeg har nu er en gammel model og den ryster altså hele bilen igennem.

• #7   9. sep 2010 hmm ja okay men rigeligt til mit forbrug går jeg så ud fra, og jeg hører endda techno, hardstyle, bass musik osv. har hørt et anlæg til 60-80.000 kr, jeg brød mig ikke om lyden i forhold til mit eget anlæg.

• #8   9. sep 2010 Du griner når jeg skriver det her.

har en helt ny pioneer headunit til 1399kr
    4 højttalere der bare sidder til afspilleren med HPF slået til, 4 kanals forstærker hvor jeg kun bruger 2 af portene til min 500 rms subwoofer fra jbl. og det er altså så folk vender sig om 100m fremme.

• #9   9. sep 2010 ingen ide fik subben af min ven smiley og forstærkeren gav jeg 450 for. brugt men den var som ny. ledninger sad i bilen og afspilleren 1000 kr, så billigt velspillende anlæg efter min smag smiley

• #10   9. sep 2010 Mikkel P. Du er da forskruet?

Rigtig anlæg til dm i db-drag. Man skal da være heldigt hvis man finder bare et rigtigt anlæg der.
    Der er jo bare lydtryks konkurrence. Ingen god lyd eller noget som helst.
    JBL laver kanon lyd, og er i den gode ende, rigtigt gode ende. Selv køre jeg JBL GTI, JBL Crown, og DLS Ultimate, dét er hvad jeg kalder et rigtigt anlæg. Okay, jeg trykker ikke hårdere end nogle af de andre deltagere der, men jeg er temmelig sikker på jeg har en del renere og bedre lyd, både bass mæssigt, og højtaler mæssigt!

• #11   10. sep 2010 Focal, dynaudio, hertz mille, og morel har jeg hørt. Vil sige jeg stadig er mest imponeret over GTi-en.

Pioneer ODR har jeg ikke hørt, ej heller Alpine F1. Men har hørt extremt godt om dem, især alpine F1, så tror sku ikke jeg kunne følge med der.

Må give dig ret i JBL GTO og GT5 serien virkelig er skidt, er stor fan af JBL, men det er ganske rigtigt dårlige produkter. Men forstår stadig ikke du mener GTI ikke er virkelig imponerende, for det syntes jeg da godt nok. Det var også derfor valget landede på den, dengang jeg skulle sætte mit anlæg sammen.

Og DLS har jeg valg fordi de simpelthen bare blæste mig væk. Det er den mest naturlige lyd jeg nogensinde har hørt da.

Martin B

Kommentér på:
Valg af subwoofer.

Annonce