{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Bas til min Citroen C2 {{forumTopicSubject}}

Hey derude smiley

Savner sgu noget bas til min røde racer når jeg pumper igennem med svedige hardstyle og hardcore tracks!

Derfor tænkte jeg på noget nyt lyd, men hey? Var i bilXperten den anden dag, hvor jeg blev anbefalet en 2 kanals forstærker og 12" sub+kabi fra pioneer til ~3.000.. Men ved ikke om det kan gøres billgere?

Har kigget rundt omkring på diverse unknown (for mit vedkommende) brandt; hvorpå jeg kom frem til en ca. 2000 kr for et helt set med et "discount" mærke - men er det det værd? Eller skal jeg op i noget high-end fra pioneer til 3k?

Udover det blev jeg anbefalet en Aktiv subwoofer 8" Xzound ACS-8 til ca. 1000kr, men er den god? Hvordan er den ifht. et discount kit til 2000kr med ekstern forstærker?

Har i øvrigt også kigget på pioneer ts-wx77a som ser super nice ud, da den ikke fylder så meget og åbenbart ikke kræver så meget at smække op, men er lyden god fra sådan en? Og er den virkelig 3000kr værd ifht. thansens til 1000kr?

Hvordan forholder det sig egentligt med bilens allerede eksisterende højtalere i døren? Skal de også plugges ind på en forstærker, og hvis det er, er 2 kanaler for lidt?

Hjælp en nybegynder :-)!
Tak på forhånd

Greetz
Wulffez

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bas til min Citroen C2
  • #1   1. dec 2010 Pioneer er ikke noget dårligt mærke, og det tilbud du har fået lyder heller ikke til at være dårligt.

Angående den aktive subwoofer fra Xzound kan jeg kun sige en ting: Jeg kan slå en prut der går dybere og med højere lydtryk end den der.

• #2   1. dec 2010 Hmm... hvad med den overnævnte aktive fra Pioneer? Kan den anbefales? Jeg kommer fra københavn af smiley Udover det vil jeg bare så langt ned i pris som muligt, uden at det går udover kvaliteten af produktet...

Kommentér på:
Bas til min Citroen C2

Annonce