827 visninger
|
Oprettet:
Blaupunkt - til husbehov - er det ok? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er ved at opgradere lyden fra standard til "god lyd til husbehov"i min Citroen Xsara.
Jeg har fundet følgende brugte enheder:
Front: Blaupunkt THC 662
Sub: Blaunpunkt GTw 1200 Mystic series
Er der ok lydkvalitet i dette, prisen taget i betragtning i alt kr. 500?
Kan I anbefale alternativer i samme prisklasse eller måske lidt bedre? Jeg skal bruge lydkvalitet frem for stor lydstyrke.
Jeg skal også bruge 2 stk 2 kanals forstærkere til at drive ovenstående - kan I anbefale noget godt brugt - til max. kr. 800,- for begge forstærkere?
Tak på forhånd - gode råd modtages!!
Mvh. Christian
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.488
Men hvorfor ikke tage en enkelt fire-kanals forstærker istedet for to styk to-kanals?
Jeg har selv kørt med en Blaupunkt-forstærker og den var rigeligt til det behov jeg havde, og efterfølgende min lillebrors, den ligger dog stille nu, sammen med en blaupunkt Sub, og et par højtalere...
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.344
Ang dit højtaler valg går man aldrig helt galt med blaupunkt når det skal spille godt uden at være overdrevet
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 19
Jeg har læst mig til, at 2 seperate forstærkere spiller bedre end en 4-kanals forstærker, når jeg skal drive subben med 2 af kanallerne. Hvilket 4-kanals forstærker og sub kørte du med i din opsætning?
sep 2004
Det spillede ganske godt...
Tidligere var det en anden no-name subwoofer, og et par JBL-T595 kopier (ikke de billige af dem, men nogen lavet på samme fabrik).
sep 2004
Blaupunkt - til husbehov - er det ok?