{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Citroën Xsara: Kabler til anlæg {{forumTopicSubject}}

Citroën Xsara 1998:

1. Hvor i torpedo-pladen trækker I andre Xsara-ejere pluskablet igennem? Skal jeg selv bore et ekstra hul? I så fald, hvor har I andre gjort det?

2. I hvilken side har I trukket signal- og højttalerkabel samt stel- og pluskabel? Jeg kan ikke få plads til skidtet i siderne under gulvtæppet. Tæppelisten kan nemlig ikke nå ud til pladekanten, hvor den skal fastgøres.

3. Hvordan trækker jeg et 2,5 mm2 højttaler-kabel ud til dør-højttalerne? Multistikket med gevind i dørkanten levner ikke plads til at lirke andre kabler ind i det samme hul. Hvad har I andre gjort?

Mvh. Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroën Xsara: Kabler til anlæg
  • #1   20. feb 2011 Hey Christian. I min 306 trak jeg plus-kabel igennem venstre side, op under instrumentbordet, der var noget tykt gummi man kunne køre ledningen igennem. Går ud fra det er nogenlunde samme opbygning på din Xsara, som en Pug 306.

Mht dørledningerne, blev det lidt noget ged, hvor jeg måtte skære i lednings-gevindet, for at få det igennem. Tror det nemmeste er, at "nøjes" med org. ledninger i dørene. Ellers må du jo bore i døren, og trække ledningen igennem dér.

Go søndag

//Thomas

Kommentér på:
Citroën Xsara: Kabler til anlæg

Annonce