{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

jakob a
jakob a
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10

Kabinet til sub {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have lavet et nyt kabinet til min sub, men er i tvivl om hvor stort det skal være.. Det er en Mds FR12W. Jeg ved godt de skriver at de ikke anbefaler lukket kabinet, men den sidder i lukket nu og det spiller super, så jeg ville egentlig gerne have et lukket igen, da jeg synes godt om den mere kontante og knap så buldrende lyd:) men hvor mange liter vil i anbefale? På forhånd tak:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabinet til sub
  • #1   20. mar 2011 jakob A

mere kontante og knap så buldrende bas??? Fordi det kan du ikke få med et portet kabinet der er bygget rigtigt eller hvad? Det er en dum myte folk skal se at få smidt ad helvede til... et portet kabinet kan være lige så kontant som et lukket... og lavet korrekt så "buldrer" det sgu ikke... Portede kabinetter har den fordel at de har langt større overskud end lukkede... dvs. enheden tåler mere, og spiller højere...

• jakob a
    jakob a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10
    #2   20. mar 2011 Cody: okay, men hvad str. Skal jeg så lave et åbent og hvordan skal det portes? Desuden synes jeg også det er en fordel ved et lukket at det som regl er lidt mindre så vidt jeg har forstået..

• #3   20. mar 2011 ja et lukket kabinet er mindre end et portet... Normalt...

Og hvis du er nybegynder tror jeg du skal alliere dig med en der har noget erfaring med bygning af subkasser... For et portet kabinet er utilgivende når det kommer til korrekt litermål og korrekt portstørrelse...

PS: Disse ting er altså noget din forhandler kan hjælpe dig med... Carsound.dk når det drejer sig om MDS...

Kommentér på:
Kabinet til sub

Annonce