generator støj og mystiske ting {{forumTopicSubject}}
hej jeg har lige smidt voldsomt anlæg i min vectra b og da jeg blev færdig var der masser af generator støj.
kablerne er rigtig tykke, så de fejler intet. strøm kabler samt remote kabler i den ene side og signal kabler i den anden.
jeg har sikringer ude ved batteriet og så går kablerne til kondensatorer som går til stel og forstærkere. stel forbindelsen har jeg også prøvet at trække fra - på batteriet men der kommer det samme støj i højtalerne. bilen har 2 højtalere i bagdøre fra da jeg købte dem som spiller når jeg sætter min HU til, og der er intet støj, men lige så snart jeg sætter kablet i HU'en til signal kablerne kommer støjen. det skal lige siges at jeg igår tog HU'en lidt ud igår og der forsvandt lyden lige indtil jeg rykkede den ind igen. noget andet mærkeligt er at når jeg sætter strøm ledningen til min Pioneer P88RS, blokere den for min centrallås. dvs den ikke vil låse med fjernbetjening men den vil godt låse op!!
håber der er nogen der har en løsning for jeg har prøvet alt hvad jeg ved. har også prøvet at koble signal kabler direkte til anlægget og så hen over sæderne og ned i forstærkerne og generator støjen er der stadig. specielt når jeg tænder bilen! hjælp :>
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.176
generator støj og mystiske ting