{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Gode forslag til højtalere +forstærker {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at købe lidt anlæg til bilen, og vil derfor høre om nogen havde et par gode forslag til hvad jeg skal vælge? Det skal helst være noget der bare spiller rent, da jeg ikke behøves noget der skal spille vildt højt.

Jeg skal have købt en 4 kanals forstærker, 2 komponentsæt og et par 6x9'ere.

Jeg har kigget lidt på Pioneer, men kom med jeres mening, hvis i vil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode forslag til højtalere +forstærker
  • #1   3. maj 2011 kan varmt anbefale JBL power serien. har haft det i 3 biler nu og er stadig godt tilfreds med deres serie. kør med 2 kompo og 1 10" bas af power serien i min passat og det spiller rigtig godt. Men der vil jo altid være forskellige meninger smiley

    Mvh Henrik.


  • #2   3. maj 2011 hvis du køre med 2 komponent sæt, hvorfor så ødelægge lyden med 6x9'ere??

    du ku os ''nøjes'' med at finde et ordenligt komponentsæt som fronthøjtalere og blæse på baghøjtalere... smiley


  • #3   3. maj 2011 hvis du vil spille rent ville jeg smide de 6x9 ud af handlen...
    1. lægge et budget
    2. tag ud og lyt til lidt forskelligt
    3. vælge et godt combo sæt til foran - hertz, audison, pioneer, rainbow
    4. vælge et sæt coax højtalere til bagi - samme mærker som ovenfor
    5. vælge en fornuftig 4 kanals + en mono blok eller 5 kanals - har gode erfaringer med audison forstærkere

    det er mit råd, og hvis du vil spille rent, vil jeg holde mig fra: JBL, Rockford Fosgate, xzound og andre "billige" mærker

    Det er mit råd til dig


  • #4   3. maj 2011 Jeg gider ikke rigtig at have en bas i bagagerummet, så tænkte at et par 6x9'ere måske kunne give ldit bas effekt? smiley

  • #5   3. maj 2011 ville til enhver til hellere vælge en lille sub som hurtigt kan tages ud hvis man skal bruge pladsen frem for at ødelægge hele lydbilledet med et sæt 6x9

  • #8   3. maj 2011 Må man spørge til hvilken bil det skal monteres i?
    Som de andre er inde på så ud og lyt på nogt forskelligt.
    Kan også selv anbefale dig at lytte på dynaudio, boston, hertz, rainbow, alpine, og audison.
    Går langt uden om alt hvad der kan købes i T-hansen. Incl JBL


Kommentér på:
Gode forslag til højtalere +forstærker

Annonce