{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Kan forstærkeren trække denne bas? {{forumTopicSubject}}

Davs der smiley

Først og fremmest, tag nu hensyn, for jeg aner ikke en SKID! når det kommer til anlæg, så derfor får jeg andre til at gøre det for mig, men jeg skal blot selv få fat i tingene. Men så har jeg fået sådan et forstærker her, helt gratis, så om det er lort eller godt, er jeg fuldstændig ligeglad, den kostede 0 kr, så fuck det smiley

Men spørgsmålet er bare at jeg gider ik smide flere 1000 kr på anlæg, det skal bare kunne lave tryk, det er dét..

Men forstærkeren er det her http://www.importas.dk/3550_watt_5_kanal_monster_forst%C3%86rker_super_design-p-225.html

Og jeg tror ik på den har 3500 watt da den føles "billigt" at kigge på, men glem nu det, fik den gratis, så derfor tænkte jeg om kan den mon trække denne her bas http://www.autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=531

For overvejer nemlig at købe den, så skal være sikker på om forstærkeren kan trække det smiley
Altså måske får jeg ik 100% effekt ud af det, men ihvertfald vigtig at forstærkeren er ALT for lille, så det noget lort smiley

Men ja, er der nogle kloge hoveder herinde der er flinke og svare om det kan lade sig gøre, uden det brænder sammen? smiley

Mvh. Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan forstærkeren trække denne bas?
  • #1   7. jul 2011 rettelse "men ihvertfald vigtig at jeg vil vide at forstærkeren IKKE er ALT for lille, så det noget lort :-)"

• #2   7. jul 2011 Hmmm, der er stor forskel på om den kan trække den, som du udtrykker det og så dens evne til at styre bassenheden, så det lyder godt og sidstnævnte er jeg ikke i tvivl om, det kan den ikke ordentligt! Det er, undskyld jeg siger det, en super, super skod forstærker, angivet med ægte Tante hansen effekt udtryk, som man kan smide i havet........Man/vi har ikke en kinamands chance for at fortælle dig, hvad den forstærker egentligt kan, andet end at den med sikekrhed ikke levere 50% af hvad de gerne vil gøre det til.

Den bassenhed du refererer/linker til, er en lækker og kraftfuld enhed, med dobbelt svingspole, den vil kræve sin forstærker, hvis du vil opnå ordentlig lysgengivelse!

Vælg istedet, noget mindre, noget den forstærker vil have en reel mulighed for at spille op - Dog vil du aldrig opnå hvad jeg vil kalde god lydgengivelse, med den forstærker, uanset hvad du gør!

Håper ikke jeg er for hård, det er ikke ment sådan, men kinaskrammel er og bliver kinaskrammel(det er hvad importas sælger), uanset hvor flot et kabinet man smider det i!

• #4   7. jul 2011 Køb for guds skyld ikke hos importas .. jeg købte en gang en af deres "vilde" forstærkere på qxl til 250 kr .. den var oplyst til 3500 watt hvilket var ren fantasi .. vidste det godt men skulle bare bruge en hurtigt ... det var klart de værste 250 kr jeg nogensinde har brugt i hele mit liv .

• #5   7. jul 2011 Som sagt, jeg havde også på fornemmelsen at det er en virkelig lorte forstærker, jeg fik det jo gratis, så kunne lige så godt sige ja tak jo smiley Så var bare interesseret i at høre om den godt nok kunne trække bassen, uden at det sådan bliver for varmt og sådan noget.. Og nu hører jeg også fra mange andre at bassen er også temmelig elendigt.. så ved sgu ik lige? smiley

Måske skulle jeg selvfølgelig købe bassen, men derimod købe et andet forstærker? det behøver ikke være sådan noget vanvittig dyrt noget 100% super effekt og sådan noget, bare hvis det er nok at trække det, hvis i forstår hvad jeg mener smiley

Men tusind tak for svarende smiley

Kommentér på:
Kan forstærkeren trække denne bas?

Annonce