{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

forstærker/højtalere {{forumTopicSubject}}

kan dette fungere sammen?

1 stk. forstærker:
# 4 X100W 4 Ch output power Amplifier
# Power: 800W
# Impedance:80(ohm)
# High/low potential volume control
# S/N:35dB
# Frequency Response:70~108MHz
# Distortion:<0.02(1KHz) l
# Supply voltage:12V DC
# Power frequency:50Hz
# Dimension:170*175*55mm
# Weight:2kg

4 stk højtalere:
# 6" x 9" 5-way speakers
# Peak Power 600W
# Impedence: 4-ohm
# Frequency Response: 45Hz-18kHz
# Sensitivity: 93dB/W/m
# Magnet Structure: 80-Oz

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker/højtalere
  • #1   17. sep 2011 Sagtens... På 12V...

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #2   17. sep 2011 Så prøver vi igen... smiley

• #3   18. sep 2011 Ja

• #4   18. sep 2011 Men det er godt nok et elendigt signal/noise forhold smiley

• #5   18. sep 2011 hvad vil det sige?

• #6   18. sep 2011 hvordan kan du se at det er et elendigt signal/noise forhold ???

• #7   23. sep 2011 # S/N:35dB

Ingen af mine forstærkere har et S/N forhold under 100db

• #8   23. sep 2011 Okay, så vælger jeg istedet at bruge denne forstærker:
    * Power LED (red)
    * Remote Switchable
    * Input level adjustment Knob
    * High and Low Pass Filter Switch
    * RCA Stereo Inputs
    * Power & High Level Input & Speaker with Waterproof Connectors.
    * Super Heavy Duty Aluminum Case that keeps the unit cool

Specifications:

* *Total Harmonic Distortion Less Than 0.1%
    * *Signal To Noise Ratio : >100dB.
    * *Stereo Separation: >55dB.
    * *Output Power: RMS 75 WattsX2CH.(at 14.4V DC) .
    * *Dimension (mm): D*W*H= 102*78*31.

Package included:

* 1 x 500W Stereo Amplifier

Hvad vil være bedst af højtalere, hvis anlæget skal bruges nede på stranden tilsluttet et 12V batteri.
    Har tænkt på 2 stk 6x9" med mellemtone og diskant.
    eller måske en stor højtaler..
    i såfald skal jeg satse på mange eller få watt på højtalerne?

• #9   24. sep 2011 LOL... 1x500 watt... Dvs. det er en monoblok eller hva? hvorfor er du bange for at skrive hvad det er for nogle forstærkere? Er det fordi det er billigt kinalort købt fra Importas?

• #10   24. sep 2011 jeg er ikke bange for at skrive hvad det er for en forstærker. jeg skriver jo alt det, der er at vide om den.´hvis du vil have et link kan jeg godt give det. Det er ikke til min bil, men til et lille minianlæg jeg vil lave til strandbrug.. Det skal ikke kunne spille voldsomt godt, men bare nogenlunde, og så skal det være meget billigt.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #11   24. sep 2011 Men det giver os et MEGET bedre billed, hvis man ved hvilken forstærker der er tale om... Alle kan opgive tal på deres produkter, som ingen hold i virkeligheden har...

• #12   24. sep 2011 Mathias R

Som thomas skriver Så kan producenterne skrive hvad faen de har lyst til på pakken... Og på forstærkeren for den sags skyld... Alt for mange forstærkere bliver solgt pga. de reklamewatt der står på dem der intet har med virkeligheden at gøre... og så er det at folk kører rundt og tror de har en forstærker der yder 2000 watt men i virkeligheden er der tale om et stykke bras der lige kan mase 4x55 watt ud... hvis man er heldig...

Jeg har haft med bilstereo at gøre i lidt over 10 år snart... På den tid lærer man sgu at se hvem der lyver og hvem der er til at stole på... Så når du tror du skriver alt der er at vide om dem så risikerer du bare at skrive producentens løgne...

Så hvilke forstærkere er der tale om? (Hvad de skal bruges til er ikke vigtigt)

• #13   25. sep 2011 Okay, det kan jeg godt se smiley
    forstærkeren:

http://lanpu.en.alibaba.com/product/436974242-212173984/Wholesales_2CH_500W_USB_Amplifier_Car_MP3_Motorcycle_AMP_MA_150_Car_Amplifier.html

Den skal være lille og billig og ikke ligge i min bil.

• #14   25. sep 2011 Jeg tør garantere at de specs du har skrevet op er direkte løgn med den forstærker du linker til... Hvis du kan få mere end 15 watt pr kanal ud af den så er du godt nok heldig...og med et S/N Ratio på mindre end 50 db...

Forstærkeren er så lille at den kan være i min hånd... dvs. den kan du umuligt få noget godt ud af... Det kan godt være den er billig... Men den er godt nok også dårlig... selv thansen har ikke solgt sådan noget gøjl...

hvis du er ude efter en lille forstærker der ikke må koste for meget hvorfor så ikke kigge på sådan noget her: http://www.monacor.dk/produkter/bilstereo-forstaerker/vnr/142780/

Den er lille... og den leverer det den lover... Og så kommer den fra et anerkendt mærke... og prisen er da billig... og når du så er træt af at lave det der terrasse anlæg og har fundet ud af at en alm boomblaster faktisk gør det bedre... Så kan den monteres i din bil... Og den vil stadig være af høj kvalitet...

Kommentér på:
forstærker/højtalere

Annonce