{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Thomas K
Thomas K
Tilmeldt:
10. mar 2004
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31

Installering af Anlæg {{forumTopicSubject}}

Hey!

Er der nogen som ved hvor man kan få folk til at installere lidt anlæg i min bil...?
Det drejer sig en autoradio og 2 baghøjtalere. og kabler skal trækkes...
Det skal kunne gøres her i Århus.

Hvis der er nogen som ved eller kan anbefale et sted, må i meget gerne poste firmanavnet her...

Og hvad tror i ca, den intallation vil komme til at koste?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Installering af Anlæg
  • #1   15. mar 2004 Hvor skal dine baghøjttalere sidde? Kommer selv fra Århus.

  • #2   15. mar 2004 Glemte lige at spørge: Hvilken bil drejer det sig om?

    Ellers prøv: www.lfaudio.dk Har sit firma i Risskov.


  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #3   15. mar 2004 Kim de skal sidde i hattehylden på en corolla 88 XL 3dørs... (skal efterfølgende lave hylden i MDF...

    Og jesper... Det er mere det at jeg skal til at hive sæder osv ud, og lægge ledninger... stel ledninger osv... Og skal ud og køre langt på fredag med nogle venner... Og det blir ingen succes uden lyd i bilen... SÅ skal ha nogen til at gøre det for mig, hvis det skal nå og fungere inden fredag... hehe... Jeg er tømrer, og vi har sQ ikk forstand på sådan noget mekaniker halløj....


  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #4   15. mar 2004 LF Audio vil jeg prøve og ringe til imorgen, tak for tippet...

  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #5   15. mar 2004 Hehe, Kim, du arbejder vel selv i LF Audio... Kan godt huske i havde et bilrum i HiFi klubben på europaplads...

    Hvad vil du skyde på han tager for sådan en installation... Og hvor hurtigt kan i lave det...?
    Jeg ved ikk lige om højtalerledningerne ligger gemt et sted inde i bilens karosseri ell. lign. men tror det ikke...
    Så der skal nok også købes stel, strøm osv. vil jeg tro...


  • #6   15. mar 2004 Nej jeg arbejder ikke hos LF Audio. Kender ham bare. Ang pris: Det vil jeg ikke gætte på. Men det skulle ikke tage så lang tid. Hvis han ikke har tid før om et par dage, vil jeg da gerne hjælpe dig indtil han får tid. Evt. med en medhjælper.

  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #7   15. mar 2004 Det vil da være super...
    Vil lige prøve og ringe til
    LF Audio
    Bildillen
    Toyota og
    Autolys i morgen for at tjekke den vejledende pris for installationen... Men det kunne da godt tænkes du fik lov til at lave det lidt "sort"... Har du et værksted ell. lign et sted?...

    Men uden og ha en skid forstand på det hele her, vil jeg da skyde på det vil koste en lille smule under en plovmand eller noget... Hvor lang tid tager sådan en intallation?


  • #8   15. mar 2004 Mine forældre har en garage der er halv lukket. Det er det bedste jeg kan tilbyde. Skal du kun have de 2 højttalere og en radio sat i?

  • #9   15. mar 2004 Her er det jeg hat lavet i min bil: http://www.kimmadsen.frac.dk/dlsanlag.htm nederst på siden

  • #10   15. mar 2004 Vil ikke love noget, men vil da gerne gøre forsøget.

  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #11   15. mar 2004 Jep, højtalerne er dog sat i... De sidder i hattehylden og er sådan nogle gamle alpine... vidst nok 6X9 eller hvad de bliver kaldt.... men strømmen skal trækkes, og så har jeg købt sådan et jvc anlæg som skal sættes i.....
    Har godt været inde og læst rimelig meget på din side... god info...


  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #12   15. mar 2004 Har selvfølgelig planer om senere hen at få forstærker, sub og kondensator i... men pengepungen siger stop nu.. og må vente lidt endnu... men foreløbig er det kun de 2 højt. og anlægget... der er jo indbygget forstærker i... så det kan vidst godt stille "sulten" en lille måned eller to...

  • #13   15. mar 2004 Jeg vil da gerne gøre forsøget, hvis du ikke skulle have heldet med dig.

  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #14   15. mar 2004 Ok, det kunne da godt tænkes... Hvor bor dine forældre?... Og hvordan kan jeg kontakte dig imorgen hvis jeg ikk har heldet med mig, får fri 15.30 og vil så lige ringe rundt ved 12 tiden...

  • #15   16. mar 2004 Du har vel ikke emailadresse?

  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #16   16. mar 2004 jo spherex@sol.dk
    eller fang mig på msn på thomaskjaer2@hotmail.com


Kommentér på:
Installering af Anlæg

Annonce