{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Forstærker problemer. Radio/cd {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Har installeret anlæg i bilen idag. og har opdaget et problem med min forstærker.

problemet er at jeg sagtens kan høre radio/tuner
men når jeg slår min radio over på cd (ældre radio uden usb) så slukker forstærkeren?. intet lys i den.

Ville høre om der var nogle der havde en ide om hvad problemet kunne være?.

forstærker er: Xzound SDX 290 2-kanals
Radio er en standard sony radio for ford mondeo 2.0i 1996.

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker problemer. Radio/cd
  • #1   21. okt 2011 Lyder som om du har taget din Remote fra hvor el-antenne skal tilsluttes.
    Nogle radioer sender jo en strøm ud til antenne ska køre op når man hører radio, og køre ned igen enten når man slukker, eller skifter over på cd.
    Hvis du har taget Remote derfra til forstærker, vil den jo også slukke for den når du skifter over på cd.

• #2   21. okt 2011 Som Lars siger smiley
    du skal tage din remote fra den ledning der hedder remote og ikke el-antenna...

• #3   21. okt 2011 i gutter er sq kloge. tror sq det er derfor. tusind tak for hjælpen.

hvis i gider svare på en mere?. hvis jeg fx. vil tilslutte jackstick via phono kabler til forstærkeren. kan man så gøre noget for at narre forstærkeren til at få styrestrøm?. istedet for at tilslutte jack og bare have radioen på mute.

• #4   21. okt 2011 Du kan bare tage en lillemsrump kabel fra din 12v plus indgang på forstærkeren og luse over på Remote indgangen.
    Det er afsindig lidt strøm som Remote trækker

Kommentér på:
Forstærker problemer. Radio/cd

Annonce