{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Baskasse {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Nogen som kan fortælle mig noget angående baskasser.
Har lavet et bandpass kabinet til min accord med 2X 12" db warrior. Hvor de peger mod hinanden i kassen. Og det kammer hvor de peger mod hinanden er ca på 20 liter, hvori basserne sidder i, de er på ca 32 liter hver. Så har jeg lavet udlufting fra det kommer imidten som gå igennem hattehylden. som er på 18x18 cm... Synes som om når man skruer højt op som om den ik kan komme af med luften.
Så tænkte jeg hvis man laver en almindelig kasse som de basser skal ha i liter 60 liter mener jeg og vender dem som normalt mod klappen, og laver en hul i toppen af kassen som går igennem hattehylden som jeg i forvejen har lavet i firkantet hul. 18x18... Vil den kasse spille bedre eller hva siger i. Kører os med 3000 watt til de to enhedder.... Har os prøvet med 6000 watt, men stadig som om luften ik kan komme ud.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baskasse
  • #3   25. okt 2011 De basser skal ha fra fra 20 til 40 liter pr enhed . men har fået at vide fra autohifi at 30 er fint. Det rør som er lavet fra kassen igennem hattehylden er ud af mdf. det er ligesom kanal jeg har lavet. Den går ik ned i kassen. kun til toppen af kassen, og så er den skruet fast til rammen rundt om det hul i kassen.....

• #4   25. okt 2011 Altså...

Lyden dannes jo på forsiden af enheden, så forsiden skal pege ind i bilen og ikke dit porthul.

• #5   25. okt 2011 Jeh tænkte at lave en ny kasse som skal ha de liter som de siger fra autohifi.. Og laver en kasse til begge to og udluftning laver på toppen af kassen og laver det sådan så det kommer tæt på hattehylden, porte. Vil det hjælpe eller er det stadig noget lort fordi det er en sadan vogn...

• #6   25. okt 2011 Sidst jeg havde denne her accord da prøvede jeg faktisk men såsan en almindelig kasse, da synes jeg ik at det duede. Den eneste som duede er denne kasse som jeg har nu bandpass og prøvede sidst, at få en kasse til 4x 12 i. det spillede fint med to basser mog bagsædet og to op mod hattehylden, og 2 x 160mm porte mod bagklappen....

• #7   25. okt 2011 Mikkel P: Hvodan få jeg fat i dem....

• #8   25. okt 2011 Har fundet Louise .... Har os skrevet til hende.... vi må se hva hun siger...

• #9   25. okt 2011 Okey ha ha, har skrevet til ham som Louise, ´der ser vi på......

Kommentér på:
Baskasse

Annonce