{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer valg
  • #2   8. jan 2012 Ja de MDS enheder er rigtig gode... Til at få hovedpine af og brækfonemmelser...

    Man er da 100000000000 gange bedre tjent med disse:: http://www.bd-audio.dk/shop/ground-zero-radioactive-401p.html


  • #3   8. jan 2012 boston g2 har haft en og den fungere godt. den lyder rimelig fint og laver ok tryk.

  • #4   8. jan 2012 ketil l S

    Wow... det var sgu en af de få gange jeg har set dig anbefale noget godt...


  • Jesper  N
    Jesper N Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 118
    #5   9. jan 2012 Cody: Det var da en utroligt nedladende og ligegyldig kommentar..


    Jeg kan anbefale dig denne enhed, som rent faktisk kan spille musik og samtidig spille rigeligt højt til de flestes behov.

    http://frequence-shop.dk/produkter/13-scanspeak-discovery/776-26-cm-bas-4-ohm-51-mm-vc/


  • #6   9. jan 2012 Jesper N

    Det er desværre også en meget sand kommentar... Så din pointe er?

    PS: Du linker til en stueenhed... Ja den er 4 ohm... men den er ikke designet til det noget mere ekstreme miljø der er i en bil i forhold til i et hus... Dvs. meget skidt valg som sub til en bil...


  • Jesper  N
    Jesper N Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 118
    #7   9. jan 2012 Min pointe er vist ganske åbenlys, nemlig at man skal opføre sig ordentligt.

    Hmm stueenhed, ja til dels, men hvis du kan fortælle mig specifikt hvad der skulle gøre at den er mere følsom overfor miljøet så er det fint med mig. Jeg kørte med mine XXLS'er i 2 år, og de har på ingen måde taget skade. Den enhed jeg linker til er en tro kopi.af XXLS.

    Så jeg ved ikke lige hvor skidt mit valg er, det er trods alt en enhed der kan spille musik og ikke bare larme.


  • #8   9. jan 2012 Jesper N

    opfører mig skam også ordentligt... Ikke en eneste grim udtalelse om nogen som helst...

    Ahhh Ja XXLS'en var en fin enhed... Lidt kedelig men en meget fin og vellydende enhed til prisen... Og hvis den du linker til er en tro kopi... Inkl Coating, og miljøtest Som XXLS'en fik.. Så er det også en fin enhed... Til prisen...

    MEN... den enhed du linker til er IKKE en tro kopi af Peerless XXLS enheden... T/S parametrene er ikke de samme f.eks.

    XXLS:
    Power handling: 175 watts RMS/350 watts max
    VCdia: 2"
    Le: 1.5 mH
    Impedance: 4 ohms
    Re: 1.7 ohms
    Fs: 39 Hz
    SPL: 92 dB 2.83V/1m
    Vas: 0.83 cu. ft.
    Qms: 6.79
    Qes: 0.47
    Qts: 0.44


    ScanSpeak enheden du linker til:
    Power handling: 150 watts RMS/350 watts max
    VCdia: 51 mm
    Le: 1.09 mH
    Impedance: 4 ohms
    Re: 2.6 ohms
    Fs: 21 Hz
    SPL: 88 dB 2.83V/1m
    Vas: 3.35 cu. ft.
    Qms: 5.56
    Qes: 0.33
    Qts: 0.31

    Det kan godt være det bare er mig... men det ligner ikke helt samme enhed... (Inden man påstår noget bør man måske lige sikre sig det rent faktisk er rigtigt det man påstår... )


  • Jesper  N
    Jesper N Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 118
    #9   9. jan 2012 Jeg syntes ikke man bør komme med nedladende kommentare, men det er nok bare mig der er så sart og træt af din måde at skrive på.

    Ja tro kopi var fuldstændigt forkert ordvalg, for alle der ved hvordan en enhed bliver lavet ved jo hvor let det er at lave en "tro kopi" nej det kan ikke lade sig gøre. Der er kommet enkelte ændringer, men den kan tåle samme miljø som XXLS kunne, derfor jeg skrev som jeg gjorde da du satte spørgsmålstegn ved det. Så skal vi i første omgang ikke blive enige om at din første påstand omkring den ikke kan tåle miljøet er komplet forkert ?

    Nu er du jo så¨dygtig at linke til parameterne, så kan du jo også lige fortælle mig om dataerne ser bedre eller dårligere ud..


  • #10   9. jan 2012 Faktisk vil jeg mene at Parametrene på Scanspeak enheden ser bedre ud... Kan især godt lide dens FS på kun 21 hz... Den får også et lavere Q... Vil tro Scan Speak enheden vil fungere bedst i lukket kabinet... Men XXLS ville kunne fungere bedre i et portet end scanspeak'en... Desværre er scan Speak'en lidt sværere at drive... Men med rated effekt på 150 watt rms så burde det ikke være et problem for nogen...

    Vil mene de har forbedret enheden en smule... Dog tvivler jeg på ret mange har ører til rent faktisk at høre forskellen...

    Og jeg Synes man skal komme med sandheden... Og hvis nogen finde sandheden nedladende, er det jo egentligt mest deres eget problem...


Kommentér på:
Subwoofer valg

Annonce