{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Forstærkere slukker. {{forumTopicSubject}}

Ja, har et træls problem at når jeg spiller, så slukker en forstærker eller begge forstærkere ind imellem! De tænder dog igen, men det er ik så fedt, da de fleste af mine højtalere er forstærket;)

Jeg har kun forbundet en af forstærkerne med en "auto tænd og sluk" ledning fra radio. Derefter har jeg trukket en ledning fra tænd/sluk på den valgte forstærker til den anden.

skal lige nævnes at jeg har smidt strømkablet i en fordeler, så jeg har strømkabler til begge, uden at sku trække 2 kabler fra motorrummet. Begge forstærkere er sat til stel, samme sted.

Nogen ideer hva det ku være?

Nogen forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærkere slukker.
  • #1   21. feb 2006 Hvad er der galt med mit stel? begge kabler er smidt oven på hinaden, på en god solid skrue i karroseriet?

  • #2   21. feb 2006 ja;) ved jeg. Men hvor er det mest oplagt at problemet ligger? kan det skyldtes at jeg ligger mine stel oven i hinanden og forbinder forstærkerne? eller sådan noget skørt pis:D

  • #4   21. feb 2006 Start med at lade dit batteri helt op.

    Hjalp det kort på problemet?

    Så er det din bil der ikke kan lave strøm nok, eller dit batteri der ikke kan holde nok strøm.

    Dit stell på forstærkerne skulle gerne have den korteste vandring. Altså så hurtig til karosen som muligt.

    Men det ville også være en god ide at sætte en eller flere kordensator for at have strøm nok ude ved forstærkeren når de skal bruge strømmen.

    Har du tjekket at dine ledninger er tykke nok?


  • #5   21. feb 2006 Ja, mine kabler er i top.. Tror måske signalkablet sidder skidt monteret mht radioen. Vil prøve at sætte forstærkerne til at være tændt konstant..
    for at se om det hjælper:)

    tak for hilfe drenge!



  • #6   22. feb 2006 Hvad med at beskrive dit anlæg, hvor kraftig + og stel kabel har du, hvilke forstærkere har du, og hvilken sikring sidder der i dem.
    Har du husket at slibe malingen væk der hvor kabel skoene er spændt fast så de har forbindelse direkte til biles karossere, og er de monteret på en tynd eller tyk plade ?


Kommentér på:
Forstærkere slukker.

Annonce