{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Skal vi samle nogle gode mærker?? {{forumTopicSubject}}

Hey tænkte lidt på om vi skulle prøve at finde nogle gode 16.5 højtalere med link til video som er gode??

Der er jo en del der spørg til det og tænke hvis man nu kunne komme med nogle ordenlig lyd klip fra youtube eller hvor det nu er fra, så kunne det være en fed guide..

Jeg vil gerne starte med at linke til:

Audio system 16.5 2 vejs.

http://www.youtube.com/watch?v=AwhZ3bkE_no&feature=related

Super fede og koster kun Pris: 2.199,00 DKK

I Autohifi.dk

Nu har jeg startet ud, hvad finder i frem glæder mig til at høre det smiley

BEMÆRK: Link kun til optagelser hvor man kan høre noget ikke kun skrat...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal vi samle nogle gode mærker??
  • #1   20. mar 2012 Håber ikke du lytter til de højtalere over nettet før du bestiller dem ..
    Du kan ikke bruge et video klip til en dyt ..


  • #2   20. mar 2012 Steffen K

    Nej det giver jo ikke den fulde oplevelse, men det iver måske et billed af nogle højtalere man skal tage ud og kigge på smiley

    Har selv disse højtalere og derfor kan jeg godt tale godt for dem, men syntes nu godt et klip giver en et prej om det er noget i den dur man kigger efter...

    Min mening..

    Man køber ikke ud fra filmen, men bruger filmen til komme nærmere det man ønsker sig, men klart sidder man med en bærbar som spiller af lort til giver det ikke en oplevelse af lyden. Min THX højtalere gengiver nu lyden meget godt, men man kan jo ikke få den fulde oplevelse på nogen måde..

    Emnet er rettet til folk som måske ikke helt ved hvad de vil have og så er det nemmere at samle det hele på et sted..

    Når folk søger højtalere syntes jeg det oftest er bass eller 6*9 højtalere og det kunne det emne måske også bryde lidt igennem med..


  • #3   20. mar 2012 Når okay troede lige din hensigt var anderledes (: men nej man kan slet ikke samligne en klip af varen og den rigtige vare (:

  • #4   20. mar 2012 Tror desværre ikke man kan bruge det til så meget, det afhænger jo lige så meget af forstærkeren der spiller dem op samt indstilling. Ellers fin idé smiley

  • #5   20. mar 2012 Nej ville aldrig opfordre til at købe noget man ikke har hørt før..

    Dog er min 10" købt i USA baseret på etst og folkets mening om bassen, da man ikke kunne købe den i dk, så tog chancen, men den lever heldigvis op til det som bliver skrevet, men det vil jeg ikke opfordre andre til at gøre..

    Jeg kørte helt fra Maribo til autohifi i køge for at høre disse højtalere, da jeg hørte godt om dem og endte med jeg købte dem samt forstærker mv. så JEG er glad for der var nogle som oplyste mig om den type højtalere, da jeg ikke kendte dem før..


  • #6   20. mar 2012 Dion P

    Ja det rigtigt... Men syntes nu alligevel folk spørg ind til hvad ville lyde godt i min bil osv. så tænkte jeg et emne, hvor der en masse ideér fra folk og link til evt. lyd så kan de selv sidde og kigge lidt og vudere hvad de evt. ville gå efter.. Det kan godt være det så kræver en anden forstærker, men hvis man går op i lyden kunne det jo tænkes de købte en forstærker med også osv. smiley

    Men du har nok ret..


  • #7   20. mar 2012 du ka slet ikk bruge video'er af sådan noget til noget som helst... en ting er at de spiller godt.. men så ska de igennem en mikrofon som i mange tilfælde ikk er ret god... og så ska det ud af dine højtalere derhjemme som du selv har indstillet så de lyder godt...

    så drop det.. smiley


  • #8   21. mar 2012 Tommy P.

    Din idé er forståelig... Men direkte fysisk umulig... det kræver kun minimal logisk tankegang at regne ud at du kan ikke lytte til 1 højttaler via en anden højttaler... Den lyd folk vil komme til at høre fra videoklippet vil ALTID være resultatet at mikrofonen og de højttalere du sidder med i stuen ig prøver at lytte igennem... Altså din idé er forstårelig... men lidt dum da det ikke kan lade sig gøre det du har i tankerne... (Nej det er ligemeget hvor high-end dine stuehøjttalere er)

    Men ps: Fede enheder du linker til... har dem selv, bare i dobbelt kompo versionen...


  • #9   21. mar 2012 Cody .

    Ja når jeg tænker over det kan jeg godt se, at det ikke giver en opfattelse af højtaleren, men igen der findes utalig klip af folk som ligger film op og fra db konkurrencer osv. Det giver ikke det fulde billed af højtaleren, men kombinere jeg det jeg ser med det jeg høre og brug min sunde fornuft der siger mig det jo klart ikke er den fulde oplevelse, så kan jeg godt danne mig et indtryk af om det er højtalere som kan klare noget og lyden selv om det går i gennem mange enheder før det når hjem i mine højtalere. Det er sådan jeg fandt frem de højtalere jeg har linket til. og har også selv købt audio system og er helt sikkert tilfreds, men igen det var ud fra nogle klip på youtube, jeg tænkte fuck de lyder godt også igennem så mange enheder hmm dem må jeg høre og nu er de købt. så jeg blev faktisk ledet lidt af dem fr youtube, men igen der er sikker forskel på folk og hvordan man opfatter tingene og hvordan man tænker smiley

    Men ville ALDRIG købe noget kun ved at lytte til det over film osv.. man SKAL ud og lytte til det hvis det er muligt..


  • #10   21. mar 2012 Tommy nu tror jeg ikke man lægger film op fra db konkurrencer for at vise hvor flot en højttaler lyder vel?? smiley

  • #11   21. mar 2012 nej da mere meningen med at kigge noget op hvis i siger man ikke kan dane sig et billed af højtalerene smiley

Kommentér på:
Skal vi samle nogle gode mærker??

Annonce