{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.790 visninger | Oprettet:

MKI9200 Slukker og tænder {{forumTopicSubject}}

Godaften gutter,

Nogen der kan fortælle mig hvor min parrot mki 9200 slukker og tænder flere gang på en dag?.

Den har virket fint de første par dage men så begyndte den på det der.

Jeg få goodbye beskeden når jeg slukker og den tænder da også når jeg bare drejer nøglen uden at starte motor...

Fjernbetjening fungere hellere ikke som det skal, men lad os starte med sluk tænd fænomenet :_-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MKI9200 Slukker og tænder
  • #1   12. apr 2012 Er det en Peugeot du har monteret den i?

• #2   12. apr 2012 ja 407 1,6 SW fra 2006

• #3   13. apr 2012 Der har du så fejlen... Ej spøg til side, den lyder lidt som det min radio gjorde engang.. Det var noget med plussen fra tændingslåsen der drillede, så ved ikke hvordan dit er monteret men det lyder lidt som det smiley

• #4   13. apr 2012 Ja jeg vil ogs skyde på den enten ik får nok strøm igennem tændingsplus eller der er en løs forbindelse.

Og det er nok det første smiley træk tændingsplussen direkte ned til tændingslåsen, så tror jeg det kører smiley

• #5   13. apr 2012 Fejlen er typisk i de Peugeot der har can-bus, og hvor man bare kobler sig direkte på bilens multi-stik. Det er et typisk fænomen der også viser sig ofte, når man eks skifter HU.
    Hele "problemet" er at der i can-bus styringen er en "overvågning" af den strøm der trækkes på de forskellige udgange, og hvis denne er for dynamisk, vil styringen lukke ned, da det under normale omstændigheder skyldes et brud på en ledning, eller en overgang.
    Så idéen er ganske smart, men kan også give lidt hovedpine, når det opleves.
    Men...Det du skal er at finde en anden ACC, da det ofte er den der "lukkes ned". Du kan benytte den fra cigar-stikket, eller fra sikrings-boksen...Så er du ude om problemet...

• #6   14. apr 2012 Jeg tror i har fat i noget rigtigt her, jeg tog HU ud igår og der så jeg at den orange ledning + en der er grå sad helt løst, så tog jeg en lille skrue trækker og maste dem helt inde på plads, jeg køre og den forbliv tændt længere tid men så slukkede den alligevel bagefter...

Men jeg vil da hellere end gerne trække strømmen en anden steds fra, problemet er at jeg ikke ved hvorrn man gør smiley

• #7   14. apr 2012 Ahmed: Som sagt er det er typisk problem i can-bus biler, og det kræver derfor enten at man trækker en ny ledning til ACC (tændingsplus), eller at man benytter det der kaldes en igni-switch. Det er en lille adapter der "overvåger" bilens plus, og som automatisk sender en stabil ACC ud, når bilen startes. Det er en rigtig smart løsning som man ofte bruger når når man udskifter bilstereo/HU i nyere biler.

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men enhver bilstereo-forhandler med styr på tingene, kan hjælpe dig...

• #8   14. apr 2012 Jeg er fra Kirke hyllinge det ligger Mellem Roskilde og Holbæk på Sjælland...

• #9   14. apr 2012 OK. Så burde der være rig mulighed for at finde et sted, da der ligger en del i storKBH...

• #10   14. apr 2012 men hvad koster sådan en tur ca.?

• #11   14. apr 2012 Tjek PM...

Kommentér på:
MKI9200 Slukker og tænder

Annonce