{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Hjælp, HU bliver varm?! {{forumTopicSubject}}

Hey BG.
Jeg har dette problem at når jeg har kørt en 40-50 km er min HU så varm at den ligepludselig slukker, jeg kan sagtens tænde den igen, men så hyler DEN ENE højtaler, dvs den i passagersiden foran. Og det er vildt irriterende, er det fordi det er en discount HU eller mangler jeg en køler ell lign inde bag ved?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, HU bliver varm?!
  • #1   19. jun 2012 Den ligger nok lige op af dit køle/varme rør til dit klimaanlæg.

Enten er den bare billig kina, eller også er der ikke ventilation omkring den.

Der kan også være en kortslutning i den, det kan de også blive varme af, i så fald, ud og få dig en ny.

• #2   19. jun 2012 Vil tro den har en fejl eller som du selv siger er den nok købt lidt for billig. Køb en ny i et ordentligt mærke de behøver ikke være kamp dyre af den grund. Pioneer og Sony's radioer plejer at køre som de skal selv de billige serier. Ellers kan en dårlig stel forsage varme udvikling i elektronik i biler. smiley

• #3   19. jun 2012 Altså, gav 325,- for den pluds USB stik, så det er kina pis.
    Men den bliver BRAND varm, jeg brænder mig hvis jeg hiver den ud og holder på den lige efter den er slukket.

Kortslutning i radioen? For den har gjord det lige siden jeg købte den.
    Men der er ingen af jer der har prøvet det før? smiley

• #4   19. jun 2012 Pioneer, Alpine og clariom. holder smiley

• #5   19. jun 2012 Carsten, jamen tak for det.

Problemet er jeg vil ikke investere i en ny hvis det ikke er Head-Unitten der er problemet..

• #6   19. jun 2012 Det lyder som om det er den, men tjek det jeg skrev før smiley

Sådan en bliver ikke varm af ingenting.

Det er
    A) pga. ingen køling og blæs med varm luft på HU
    smiley Kortslutning i HU - i så fald, køb en ny eller byt den
    C) Dårlig stelforbindelse

Er det ikke en af disse, så må du ind med den. Til de penge bør de bare bytte til nyt instant.

• #7   19. jun 2012 Altså, den er købt fra pixmania.dk. købte den kun pga der kunne side usb pind i og usb pinden fulgte med smiley

Jeg ved det ikke er pga dårlig stel. når HU kører kan jeg ikke mærke nogle blæser i den der larmer eller noget. Kunne det være det?:)
    Det skal lige siges at HU i sig selv er MEGET lille, måske 15x10cm. den er ikk nær så lang som HU's plejer at være..

• #8   19. jun 2012 Jeg havde sendt den tilbage, no offence, men den lyder broken.

• #9   19. jun 2012 None taken:)
    Det var også bare midlertidigt til jeg fik solgt mim BMW og fik byttet anlæg over, men siden markedet et lidt dødt, har jeg ikk lige fået det gjord.
    Men bare trist den gør sådan noget.

Kommentér på:
Hjælp, HU bliver varm?!

Annonce