{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hurtigt spørgsmål.
  • #1   25. sep 2012 Kommer and på dine ohm

  • #2   25. sep 2012 så længe du ender i 2 eller 4 ohm, og ikke overskrider rms grænsen for forstærkeren.. så go for it smiley

  • #3   25. sep 2012 men ville nok se efter en kraftigere forstærker til 2 basser


  • #4   25. sep 2012 nAlen. rms grænse er ligemeget det et sprøgsmpl om justering. har før kørt med 2 stk sub på 350rms på en forstærker med 2x75rms de fik tæsk men aldrig forrænget. sprunget eller noget og har altid leveret tryk. så det ikke så vigtigt. klart en fordel med overskud men ikke nødvendigt.

    men til trådstarter ja det kan man godt.


  • #5   25. sep 2012 det er desse to basser der skal kobles til i "brokobling" går jeg ud fra.

    http://www.jblcar.dk/visvare.php?nr=68


  • #6   25. sep 2012 Der er jo ingen grund til at opfordre folk til at brænde deres lort af Ketil... 97% af bgs brugere tænker jo kun på at spille højere end naboen..

    Ergo bliver der rykket igennem, og gerne lidt mere end godt er. Ved at holde sig nogenlunde indenfor forstærkerens formåen, så mindsker man da, trods alt, risikoen for at der lugter sjovt fra bagagerummet 40 minutter efter smiley


  • #7   25. sep 2012 Det burde ikke være det store problem...

    + fra sub1 til + på sub2 til + på forstærker
    - fra sub1 til - på sub2 til - på forstærker

    så ender dine to 4 ohms spoler i 2ohm, og det hele burde fungere upåklageligt..


  • #8   25. sep 2012 er det ikke bare at trække et + og - kabel fra hver bas. og så smække det i de tilhørende terminaler i forstærkeren.??


  • #9   25. sep 2012 din forstærker er en monoblok.. dvs et sæt terminaler... Og uden at svine jbl alt for meget til, så har jeg vist stadig til gode at se en med rigtig god plads i terminalerne smiley

  • #10   25. sep 2012 hehe...MEN..det kan lade sig gøre det jeg siger eller hvad

  • #11   25. sep 2012 Ja det kan lade sig gøre... Så gå ud og gør det istedet for at spørge igen om noget du HAR fået svar på...

  • #12   25. sep 2012 Cody
    brokke brokke brokke...er der lukke for det varme derhjemme eller hvad...eller skal du bare lige lukke noget galle ud..for så syntes jeg at du skal finde et andet sted at gøre det...

    skal jo ligsom være sikker på at der ikke er noget der brænder af, eller ikke fungere optimalt inden man går igang ikke..
    men tak for svarene til nAlen * som er voksen nok til at føre en ordenlig samtale.


  • #13   25. sep 2012 Der skal ikke meget til at pisse på din sukkermad hvad?

    Det er fint nok at ville være sikker men du har jo faktisk fået svar på dit spørgsmål 3 gange... Derfor siger jeg bare at du skal komme igang og får det gjort i stedet... Så får du også meget hurtigere lyd i bilen... smiley


  • #14   25. sep 2012 Du kan gøre det på begge måder, de er lige "rigtige"..

    Så som Cody meget fornuftigt foreslår - Sæt igang smiley


  • #15   25. sep 2012 ja nu skal forstærkeren lige købes først..og kassen skal også lige bygges smiley
    ville SOM SAGT bare lige være sikker på at det virkede inden jeg brugte nogle penge på forstærker.

    og nej...der skal ikke meget til når man ligger det ud på den måde som du gjore. smiley


Kommentér på:
hurtigt spørgsmål.

Annonce