{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Hvilke kabler, og hvor mange??? {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal jeg have bestilt kabler til anlægget, men aner seriøst ikke hvad jeg skal bestille! Der er også noget der hedder strøm terminaler osv, men hvad skal jeg købe? Det skal forbinde det her:

Sony CDX M7850
Audison LRX 5.600
1 F Kondensator
1 sæt 6x9
1 komponentsæt
1 12" sub!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke kabler, og hvor mange???
  • #1   23. mar 2006 Der burde være strøm til radioen i bilen så du skal bruge
    1 eller 2 liniekabler til forstærkeren, kommer an på om du har 2 udgange. ca 5-10 meter
    og så bare køb ca. 10 m. højttallerkabel til suben, komponensættet og højttalerne.
    1 stelkabel
    1 strømkabel til forstærker, hvor du klipper enden af så du kan få kordensatoren med, ca. 10 meter

• #2   23. mar 2006 køb evt. en forstærker pakke(1 phono kabel, 5m strømkabel til + , 1m kabel til stel, sikring) 2 Y-adaptere til phono kablet, 15m højtalerkabel og... tror næsten det var det

• #3   23. mar 2006 arrh glemte kondensatoren... 10m strømkabel til +
    smiley

• #4   23. mar 2006 Hvor tykke skal de være??

Nikolaj P: Jeg skal vel købe 3 signal kabler, for der skal jo både til sub, front og rear?

• #5   23. mar 2006 Jonas
    Nej du køber bare et langt højttalerkabel og så skærer de stykker af du skal bruge.. det er ikke et signalkabel der skal bruges der..
    Men du skal bruge det antal signal kabler du har udgange til på radioen og indgange til på forstærkeren.. typisk 1,2 eller 3

• #6   23. mar 2006 Altså.. signal og højttalerkabler skal du bare have en std. tykkelse.. sørg for at gå et godt tykt stelkabel og et rimelig tykt strømkabel

• #7   23. mar 2006 Nikolaj P: Det var også det jeg mente, altså det er jo en 5 kanals forstærker. Så skal bruge til dem der hedder, front, rear og sub på forstærker vel? Men lige et andet spørgsmål, på min radio der sidder 3 udgange, front, rear og AUX in. Men derudover er der sådan en 2 kabler (altså samme type stik som til de andre udgange) hvor der står sub out, det skal vel til sub indgangen på forstærkeren? Skal jeg bruge Y adapter, da det kun er en 5 kanals forstærker?

• #8   23. mar 2006 den der Aux In er jo ikke en udgang.. men en indgang.. til at tilslutte f.eks. en playstation etc. men jah sub out skal til sub in på forstærkeren..

• #9   23. mar 2006 hey Jonas,

Jeg vil gerne hjælpe dig, men fang mig på msn

daa@c.dk

Daniel

• #10   23. mar 2006 Daniel: Har dig på MSN men du er ikke online smiley qool2000@hotmail.com

Kommentér på:
Hvilke kabler, og hvor mange???

Annonce