{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

sub og forstærker {{forumTopicSubject}}

hej bg skulle spørge for en ven som skal have en sub i hans golf4

spørgsmålet er så ville dette sæt være udemærket?til lige at give det ekstra?
http://carsound.dk/produkt.asp?id=9488&pk=68&produkt=Renegade_Baspakke_10%22_-
_550_Watt

og forskellen på det her er vel bare forstærkeren er 4 kanal og har lidt mere effekt? http://carsound.dk/produkt.asp?id=9490&pk=68&produkt=Renegade_Baspakke_10%22_-_1100_Watt

hvilken ville i tage og ville i tage noget helt andet?

mvh rasmus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sub og forstærker
  • #2   8. dec 2012 Ville tage noget helt andet... det der er jo affald... lige til at lukke op og skide i...

• #4   8. dec 2012 Hvis budgettet ikke rækker til mere, synes jeg i skal tage og købe noget brugt.

• #5   9. dec 2012 okay kunne da overveje noget brugt måske men han har ikke så meget at gøre godt med smiley

• #7   9. dec 2012 Brian

Ja det har jeg... husk nu jeg tager til mange træfs... Også dem hvor Carsounds egne biler kommer til... Og har hørt Renegades subwoofere ved flere lejligheder...de kan intet sørgeligt skrammel...

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 38
    #8   9. dec 2012 Jeg har det sæt med en 1100Watt forstærker og 12 tommers 600 Watt. + 2 6x9 i hattehylden. Det spiller mere end godt syntes jeg selv. men skal du kun køre subwoofer, er der ikke grund til at købe den store forstærker, dog et godt valg hvis du eventuel senere overvejer at smide 2 højtalere i hattehylden (:

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #10   9. dec 2012 Hvorfor gå på kompromis når vi snakker "hverdag" og "til og fra job"?
    Det er da der 98% af tiden i bilen går og hvor man lytter til anlægget?
    Det er da direkte dumt argument at det kun skal bruges til hverdag. Det er da i den daglige brug man bliver træt at tingene hvis de ikke spiller som man ønsker

• #11   9. dec 2012 meld dig til carsounds julekalender så få du tilsendt tilbudende til en mail. de hasr lige haft en JL 10" i kbinet til 1444,- normalt pris 2999,-
    renegade ar ikke super kval men for nogle er det nok

• #12   9. dec 2012 Kasper N

Præcist ... 100% enig...

• #14   9. dec 2012 Autohifi har deres GTX/Boxter.
    Carfihifi har DB et eller andet.
    Carsound har Renegade.
    Thansen har Xsound alle butikker har noget lov buget enheder og kvalitet er der efter.

• #15   9. dec 2012 ketil l s

Forskellen er at dBdrive som det hedder faktisk ikke er så dårligt til prisen... (De skriger dog rigeligt i diskanterne.. )
    PS: Carsound har Renegade, Bull OG MDS... Når du taler low budget affald...

• #16   9. dec 2012 Brian

jamen fair nok... men efter min mening kan sandheden aldrig være tilsvining... kun information...

• #18   9. dec 2012 Nu du selv skriver det... Jeg taler også sådan her direkte til folk... hvis de spørger får de et ærligt svar... Det sjove er at det lyder slet ikke så slemt når man står ansigt til ansigt med en person, som når man sidder bag en skærm...

Ved udmærket godt folk ikke kan lide min måde at skrive på... det er der flere der har nævnt... de ændrer dog deres mening om mig når de finder ud af at der ikke er tale om en tastaturkriger men at jeg faktisk også siger tingene IRL... man kan bare nemmere høre ting som tonefald og se ansigtsudtryk som faktisk er 80% af en samtale... smiley
    men ja vi er alle forskellige... smiley

Kommentér på:
sub og forstærker

Annonce